Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Καλη Χρονια

Μια μεγαλη πετρα, μπροστα στην σομπα..... που ειχαμε για να μας ζεσταινει το καθιστικο μας δωματιο.......βρισκοταν παντα εκει, την Πρωτοχρονια, στο πατρικο μου, στο χωριο.

Φροντιζε γι αυτο παντα η μητερα μου......
-να εχουμε. ελεγε τοσα λεφτα οσο και το βαρος της πετρας, να δινουμε τοσο βαρος στις αποφασεις μας αναλογο με αυτο της πετρας.....

Το κρατησα αυτο......

Επεστρεφα στο σπιτι την νυχτα της Πρωτοχρονιας συνηθως το πρωι.

Ετσι ηταν τοτε....

Ολη την νυχτα με μια τραπουλα στα χερια παιζοντας εικοσιενα.... για το καλο του χρονου

Μαχμουρλης και με στομα ανοικτο απο το χασμουρητο ετοιμο να καταπιει ελεφαντα απαντουσα στην ερωτηση της μαννας μου για το αν κερδισα η εχασα στο ...κουμαρι...οπως ελεγε.

Παντα σχεδον κερδισμενος αλλα με τα κερδη σχεδον ποτε να μην φτανουν στο σπιτι μια και στο τελος ολοι μαζι η παρεα τα τρωγαμε δεξια και αριστερα.

Ωραια χρονια, ομορφες αναμνησεις, αλησμονητες εποχες...

Καλη χρονια και μην ξεχνατε τον συμβολισμο της πετρας.

Οι ιδιοι καθοριζουμε την μοιρα μας και την ζωη μας παντα, με τις αποφασεις μας και τις επιλογες μας

5 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη χρονια γιωργο ... και η μαμα μου το κανει αυτο με την πετρα καθε χρονο ....
    και στο σπιτι μου εχω μια πετρα που την εφερε οταν μετακομισα .... ωραιο εθιμο ειναι

    να εισαι γερος και να χαιρεσε οσα σου δινοντε
    χαρα και υγεια σε ολη την οικογενεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή χρονιά να έχουμε λοιπόν! Να είσαι καλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το ήξερα καθόλου το έθιμο με την πέτρα. Διδακτικό και πολύ ενδιαφέρον.
    Καλή και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι, με υγεία πάνω απ' όλα για σένα και τους δικούς σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Συνεργάτες