Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Ο χαρταετος μου


Μεσα στη αποθηκη ειχα στησει το εργαστηρι μου.

Καλαμια εκοβα απο τον Στρυμωνα και τα κουβαλαγα
με το ποδηλατο μου στο εργαστηρι μου.
Κατι πλαστικες σακκουλες απο τα λιπασματα ηταν ιδανικες
για την επενδυση του μια που αντεχαν και στην βροχη και στον αερα.
Για κολλα λιγο αλευρι απο το βαρελι που ειχε η μαννα μου για να ζυμωνει το ψωμι
εκανε περιφημη δουλεια.
Μεχρι εδω ολα καλα και τζαμπα.
Ο σπαγγος ηταν το προβλημα που επρεπε να στερηθω απο το ελαχιστο χαρτζηλικι μου για να αγορασω αρκετουτσικο.
Με ολο το υλικο συγκεντρωμενο στο μικρο μου εργαστηριο ολα ηταν ευκολα.
Μεγαλος και περηφανος, οπως εγω για το κατασκευασμα μου, ο χαρταετος ηταν ετοιμος για την τελικη δοκιμη.
Ηταν ακομη οι εποχες που οι αετοι μου μαζι και η ψυχολογια μου πετουσαν πιο ψηλα και πιο μακρια απο ολους τους αετους και απο ολες τις ψυχολογιες.
Πολυ αργοτερα και οταν τα παιδια μου ηθελαν να παμε για να πεταξουμε τον αετο, την Καθαρη Δευτερα ουτε εργαστηριο υπηρχε,ουτε και διαθεση για να τον φτιαξω μονος. Αγοραζα εναν ετοιμο και αν πετουσε ολα καλα αν οχι τον πετουσα εγω σε ενα χαντακι και αρχιζα να λεω τις ιστοριες για τους δικους μου αετους.
Φετος δεν θα πεταξω αετο. Τα παιδια μου ειναι μεγαλα πια αλλα και εγω δεν εχω πια διαθεση για τετοια.
Καπου ομως θα ειμαι και θα βλεπω τον μικρο, που εχω μεσα μου να φτιαχνει μονος και να προσπαθει να πεταξει τον αετο του πιο μακρια και πιο ψηλα απο των αλλων παιδιων

11 σχόλια:

  1. μπορεις και τωρα να παρεις εναν αετο και να πεταξεις. εισαι μικρος ακομη.και μαζι μαυτον να πεταξεις και το αγχος σου. καντο μην ντρεπεσαι και να δεις ποσο ομορφα θα νιωσεις.
    η ζωη θελει και λιγη τρελλα φιλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι μου θυμισες τωρα φιλε μου .ακριβως τα ιδια εκανα και γω μια που ζουσα σε χωριο.θα ειθελα ομως να φτιαξω εναν. να του φορτωσω τα προβληματα και να τον στειλω ψηλα και να μην κατεβει ποτε.αλλα χρονια τοτε που απο οτο φαινεται δεν θα εθουν ποτε πισω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εφη δεν ντρεπομα Και απο τρελα παω καλα Απλα δεν νομιζω οτι μπορει να πεταξει λογω ελλειψης αερα. Ελπιζω να δεχτει ο Θανασης στον αετο του να φορτωσω και τα δικα μου ανγχη και προβληματα

    Σακη ελπιζω να προλαβεις να κανεις εναν και να δεχτεις να τον φορτωσω και τα δικα μου. Αλλωστε εσυ και λογω δουλειας εισαι μαθημενος στις φορτωτικες Σας ευχαριστω και τους δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φιλε ολα επανω κια να μην ξαναγυρισουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συμφωνω με την εφη ..... ετσι για αλλαγη και για να ,,την σπασεις,, σε ολα τα κακως κειμενα ...... παρε αετο και πεταξετον .... ακομη καλυτερα ... φτιαξε εναν μονο σου

    θα περιμενουμε να μας πεις πως ενιωσες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Korinoskilo οταν στο μπλοκ υπαρχει τοση ομοφωνια και παροτρυνση απο εσας τους φιλους μου σιγουρα δεν μπορω να αρνηθω. Και αν ολα πανε κατ ευχην τοτε σιγουρα θα μαθεις νεα και μπορει να εχω και φωτογραφικο υλικο Καλο τριημερο καλα να περασεις και τους παπαδες γραψτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όλοι κρύβουν για πάντα και το μικρό παιδάκι μέσα τους, αυτό με τα δικά του όνειρα, δικές του τρέλες, δικιά του φωνή... δεν είναι κακό να το αφήνουμε πού και πού να μας μιλάει... και ακόμα καλύτερα αν το ακούσουμε...
    καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΛΤΕΡ....ΦΤΙΑΞΕ ΤΟΝ ΑΕΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ 8Α ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ....ΚΑΙ ΠΕΤΑ ΤΟΝ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΨΗΛΑ...ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕ ΤΟΝ....

    ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 117 Παρ ολη την φασαρια της εποχης καπου καπου το αφουγραζομαι το παιδακιμε μεγαλη προσοχη. Καλο σου βραδυ και καλα κουλουμα

    Φωτεινη με σιγκινει η παροτρυνση σου. Σιγουρα δεν θα ειναι οπως αυτον που εκανα παιδι αλλα κατι θα μου θυμισει Κατι θα βγαλει απο μεσα μου.Ευχαριστω και ευχομαι καλα κουλουμα με κεφι και καλη παρεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε μου Alterego μικρός δεν έφτιαχνα χαρταετό, όμως σήμερα έτσι μου έρχονται αναμνήσεις από Καθαρές Δευτέρες που πέρασα με την οικογένειά μου όταν ήμουν μικρός, με την παρέα μου όταν μεγάλωσα λίγο περισσότερο και με την κοπέλα που τα είχα όταν μεγάλωσα ακόμη περισσότερο. Αναμνήσεις που μου προκαλούν και χαρά και λίγο πόνο. Περνάνε τα χρόνια και πρέπει να προσαρμοζόμαστε στα δεδομένα τα καινούργια...Όταν ήμουν μικρός βιαζόμουν να μεγαλώσω και τώρα στα 35 μου, θέλω να γίνω ξανά παιδί. Προτείνω αυτό που είπανε και οι άλλοι φίλοι να κάνεις! και να δώσεις το παρόν :) Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις ημέρες!
    Με αγάπη
    Max

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστω max θα ακολουθησω την συμβουλη σου και θα το κανω Επισης να περασεις καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες