Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Ειστε να παιξουμε;

Ολη την μερα ψαχνω τροπους να αφανισω το φαντασμα
που πλανιεται πανω απο τις ζωες μας και πολλες φορες μας πιανει απο
το λαρυγγι και θελει να μας πνιξει, φυσικα εννοω την ανια.

Ανοιξα λοιπον ενα νεο μπλοκ και εκει ξεκινησα να παιζω ενα παιχνιδι με οποιον
φιλο η φιλη απο τα μπλοκ θελει.

Το θεμα μου ειναι απλο δινω μια λεξη και ζηταω μεσα απο αυτην να βρουν
τραγουδια οι φιλοι

Αν δεν το καταλαβατε σας απευθυνω προταση να με επισκεφτειτε και στο σκυλαδικο μου
και να παιξετε μαζι μου. Να παιξουμε ολοι με τις διαθεσεις μας και να δουμε τι ο καθενας σκεφτεται οταν ακουει μια λεξη. Ποιο τραγουδι του ερχεται στο μυαλο.
Σας περιμενω

6 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΤΕΡ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΜΠΛΟΚ....

    ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΞΑΝΑ

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχω παρει ηδα μερος στο παιχνιδι.συνεχισε το οσο σου κανει κεφι.θα ειμαι εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενδιαφέρον το παιχνίδι σου φίλε μου. θα περάσω να παίξω σύντομα, μόλις βρω λίγο χρόνο. τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 117 θα σε περιμενω για να δω και ποια ειναι οι μουσικες σου προτιμησεις, και οχι μονο αυτες Ευχαριστω που περασες

    Φωτεινη πιστευω να το καθιερωσω εναν τροπο εμμεσης συζητησης με τραγουδια. Και ισως γνωρισουμε ο ενας τον αλλον φιλο καλυτερα. Την καλησπερα μου


    Ε ναι fotini θα το συνεχισω μια και δεν εχω με τι αλλο να ασχοληθω την παρουσα χρονικη στιγμη Ωραιος ο νεος σου πινακας . Αντε και σε αλλα με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαστα κοντά σου... Και είναι θαυμάσιο παιχνίδι... Για να δω τι ζητάς σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :)

    Πέρασα να πω ένα γεια και να σου πω ότι το νέου σου μπλοκ είναι ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες