Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Επιτελους η εξουσια επικοινωνησε μαζι μου

Ισως να θυμαστε οτι σε παλαιοτερη μου αναρτηση να εξεφρασα τα παραπονα μου, γιατι κανεις απο τον πολιτικο χωρο, η απο τα κομματα δεν επικοινωνησε μαζι μου, για να με ρωτησει πως ειμαι και πως τα φερνω βολτα.

Σημερα λοιπον που ακουσα την κοπελα απο την αλλη ακρη της γραμμης να με πληροφορει οτι ειναι απο τα γραφεια της Νεας Δημοκρατιας εξεπλαγην, θα ελεγα πολυ ευχαριστα.

Μια και ποτε δεν ειναι αργα, ειπα να ακουσω τι ηταν αυτο που οδηγησε εναν ολοκληρο κομματικο μηχανισμο να κινητοποιηθει και να ακουσει εμενα. Να ακουσει αυτο που χρονια τωρα ηθελα να πω στην εξουσια. Ομολογουμενως συνγκινηθηκα στην αρχη....

Και ενω προσπαθουσα να βαλω τις σκεψεις μου σε μια ταξη για να διατυπωσω με κατανοητο τροπο αυτο που ηθελα να πω, στην ευγενεστατη κυρια που μου εκανε την τιμη να μου μιλαει, και πριν προλαβω να ανοιξω το στομα μου, σαν αστροπελεκι επεσε το νεο.

Θελαμε να με πληροφορησουν οτι ο Πρωθυπουργος της χωρας, ο κανονικος οχι αυτους που βαζουμε εμεις εδω για να κανουμε καλαμπουρι, θα μιλησει αποψε στην πλατεια Αριστοτελους και οτι ειμαι καλεσμενος να παραβρεθω και εγω.

-..Να ειστε καλα που με ειδοποιησατε....γιατι δεν το ηξερα και δεν θαρχομουν....σας ευχαριστω πολυ που σας ακουσα....

Ετσι λοιπον μας θελουνε. Μας θελουνε μονο για να τους χειροκροταμε και να τους ψηφιζουμε.
Και φυσικα για να εχουν φορολογουμενους υπηκοους στο βασιλειο τους.

7 σχόλια:

  1. Μιας και έχεις παράπονο που δεν επικοινωνούν τα κόμματα μαζί σου, θα επικοινωνήσω εγώ. Ανήκω στους Οικολόγους Πράσινους αλλά δυστυχώς είμαι ένα απλό μέλος και τίποτα παραπάνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιωαννη νασαι καλα. Ευχαριστω, αλλα κι εσυ εισαι, οπως ειπες, ενα απλο μελος ενος μικρου και αφανους κομματος. Εγω ομως μιλησα για την εξουσια και η εξουσια δεν μπορει να δει παραπερα απο την μυτη της. Σιγα μην γυρισει να κοιταξει εσενα και μενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν είναι ειρωνικό;
    την εξουσία που τους δίνεις εσύ κι εγώ χρησιμοποιούν...χωρίς αυτήν καταντάν σκιές σε σκονισμένα βιβλία.

    το σύμπαν ορίζεται από την απόλυτη συμμετρία του αδερφέ μου...
    κάποιοι έχουν την εξουσία και κάποιοι άλλοι την αξιοπρέπεια.
    κι απ' ό,τι φαίνεται, εξουσία κι αξιοπρέπεια δεν μπορούν να συζήσουν.

    Δεν τους έχεις ανάγκη αδερφέ μου...εκείνοι σε έχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απο τις προηγουμενες εκλογες μεχρι τωρα σε θυμηθηκε κανεις.οχι αρα μην τους θυμασαι και εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. black List....αυτο ειναι....
    Καλο σου ξημερωμα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εμενα δεν με πειραν ουααααααααααα ουαααααααα

    βρε γιωργο.... σε πειραν για να κανεις ροματζαδα στην παραλια την ωρα που εβρεχε αλλα δεν το καταλαβες:Ρρρρρρρρρ

    καλημερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λυκε εγω καμμια εξουσια δεν παραχωρω σε κανεναν αλλο αν αυτοι με τερτιπια την υφαπαζουν.
    Γι αυτο δεν παιζω πια στο στημενο τους παιχνιδι

    Θαναση και να μην τους θυμαμαι εγω αυτοι βρισκουν χιλιους δυο τροπους για να κανουν αισθητη την παρουσια τους, στην καθημερινοτητα μου. οι αποφασεις και τα διαταγματα τους με πνιγουν.

    Οστρακο εκει τους εχω τοποθετησει απο πολυ καιρο

    Ελενα ξερεις ποσο πολυ ηθελα να ριχνει χθες κεραυνους και τουλουμια στην παραλια;
    Και οσο εβλεπα τον καιρο ολο και το χαμογελο μεγαλωνε.

    Καλημερα σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες