Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Θελω την γνωμη σας

Προς στιγμην, τι στιγμη δηλαδη μια νυχτα ολοκληρη και μια μερα μιση, ενοιωσα σαν νεατερνταλ.
Αρχισα να αμφιβαλλω για την εποχη μου, πιστεψα οτι ζω στις σπηλιες και δεν εχω ιδεα τι στο καλο συμβαινει στην σημερινη εποχη.

Εβαλα την Φωτεινη να ανακατωσει το μπαουλο που η γιαγια μου με κληροδοτησε και αρχισα να ψαχνω να βρω καποιο ξεχασμενο φερετζε και καμμια μαντηλα για να σκεπασω τα παιδια μου πριν τα στειλω να βγουν στον δρομο. Βλεπετε οτι καποιοι ανωνυμοι μπορει να τα φωτογραφησουν και με την καταλληλη τεχνολογικη υποστηριξη να πουλησουν τις κατασκευασμενες φωτογραφιες τους σε κυκλωματα ανθρωπων με αδιευκρινιστους σκοπους.
Μετα το πρωτο σοκ που υπεστην και με την βοηθεια και την συμπαρασταση ενος μελους της ομμορυθμου κλικας μου του Θαναση του μακεδονα καταφερα να απαγκιστρωθω απο αυτην την μαυρη σκεψη και να ξαναγυρισω παλι πισω στην πραγματικοτητα.

Ρωταω λοιπον εσας πρεπει να κρυβομαστε εδω μεσα στα μπλοκ;
Ειναι τοσο κακο να λεμε ποιοι ειμαστε και τι δουλειες κανουμε;
Ειναι τοσο κακο να δειχνουμε στους διαδυκτιακους μας φιλους τα παιδια μας, τις δουλειες μας, αυτο εντελει που ειμαστε;
Εκανε λαθος ο Θανασης ο Μακεδονας που με πολυ καμαρι μας παρουσιασε τα εγγονακια του;

Οποιος θελει ας μου απαντησει γιατι εδω μπορει να φτασουμε στο σημειο και να τρελαθουμε κιολας με καποιους ντεμεκ μορφωμενους και ανωτερου επιπεδου ανθρωπους.

15 σχόλια:

  1. γιωργο τελος μην ασχολησε αλλο δεν αξιζουν, ουτε λεπτο να ασχοληθεις με αυτους τους κυριους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοείται πως δεν υπάρχει θέμα...Ta blogs δεν είναι για αν κρυβόμαστε αλλά για να εκφράζουμε τις σκέψεις μας...Ο καθένας στο blog toy γράφει ό,τι θέλει..
    Αυτό μας έλειπε τώρα,λογοκρισία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια πάντα λάμπει.
    Επίσης εκείνος που θελει να κάνει κακό θα κάνει ανενοχλητα.
    Μη κάνεις μαυρες σκέψεις και ζήσε όσο πιο ευτυχισμένα μπορείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέρασα τυχαία από εδώ και σκέφτηκα να σου πω και τη δική μου γνώμη πάνω σ αυτό!!!Προσωπικά δεν κρύβομαι και οι πιστόί αναγνώστες μου ξέρουν πολύ καλά με τι άτομο έχουν να κάνουν!Και όχι μόνο αυτό αλλά βοηθάμε ο ένας τον άλλον και προσπαθούμε να βρούμε λύσεις στα προβλήματα!Απλά όλους τους δήθεν και όλους του κρυψίνους-αν γράφεται έτσι- τους κρατάμε μακριά!Φιλιά πολλά και μη σκας για κάτι τέτοια!Κάνε αυτό που νομίζεις εσύ σωστό και θα την βρεις την άκρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φίλε μου μπήκα πνεύμα και ήθελε να σου πώ πώς
    κάποιοι προσπαθούν να διαφημιστούν βρίζοντας και χλευάζοντας τους άλλους
    μην τους κάνετε το χατήρι
    απενεργοποιήστε τα ανώνυμα σχόλια και μην απαντάτε σε πράγαμτα που είναι και φαίνονται στημένα

    να έχεις ένα καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οι νεοι χρηστες του ιντερνετ ειναι πιο ,,ανοιχτοι,, σε δημοσιευσεις φωτογραφιων ... ειδικα μετα την εμφανιση του φειςμπουκ ... οι φωτογραφιες πανε συννεφο ...

    εμεις οι παλιοι ειμαστε πιο επιφυλακτικοι ισως γιατι ετσι μαθαμε ... γιατι μας φοβεριξαν .... γιατι το δυκτιο ηταν κατι καινουργιο.....

    εγω προσωπικα ναι ειμαι κατα των φωτογραφιων αλλων ατομων ειδικα στο νετ..... τον εαυτο μας ας τον εκθετουμε οπως και οσο θελουμε.... αλλους οχι :))))

    καλο βραδυ :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χμ... αυτό είναι θέμα! Βασικά εγώ και φωτογραφία μου έβαλα και έχω δηλώσει επάγγελμα κλπ κλπ. Αλλά, σαν φοβίτζω, δεν έβαλα επίθετο αν και δεν είναι δύσκολο να το βρει κανείς μέσω facebook.

    Θα συμφωνήσω με Korinoskilo, νομίζω καλό είναι να εκθέτουμε μόνο τον εαυτό μας κι όχι άλλους.Όχι ότι θα γίνει αμάν -ζαμάν κάτι κακό, απλά παραβιάζεται η ιδιωτικότητά τους.Άντε πχ. εγώ θέλω να γράφω και να επικοινωνώ διαδικτυακά, ο σύντροφός μου μπορεί να μη θέλει. Γιατί να βάλω φώτο που είμαστε μαζί?

    Από την άλλη βέβαια, (και το έχω θέμα σε διπλωματική), στο διαδίκτυο ο κόσμος πειραματίζεται με ταυτότητες που δεν μπορεί να πειραματιστεί στην πραγματικότητα: πχ gender switching. Άν σε μια επικοινωνία, κάποιος/α δηλώνει ψευδή στοιχεία μπορεί να πληγώσει ανεπανόρθωτα τον/την άλλο/η.
    τι να πω.. εντέλει είμαι της άποψης ναι στην ειλικρινή έκθεση αλλά με μέτρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα θα συμφωνησω με το κορινοσκυλο ειμαστε της ιδιας "γενιας" στο διαδυκτιο...
    Θελει λιγο προσοχη γιατι καποιοι ειναι επιδεξιοι και μπορουν να παρερμινεψουν τα παντα!!!
    Να εχεις μαι ομορφη μερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πήγα στο Blog του Θανάση και έγραψα ένα σχόλιο για το πότε το διαδίκτυο είναι επικίνδυνο! Βρε!! Τον άνθρωπο, είπε να μοιραστεί τη χαρά του και βρήκε τον μπελά του!

    Η ανάρτηση του Θανάση δείχνει πολύ καλά πότε δεν είναι επικίνδυνη η έκθεση προσωπικών στοιχείων! Πλαισιωμένη από οικογένεια, με υγιείς σχέσεις και πολύ αγάπη! Τι αρρώστεια μπορεί να το ακουμπήσει αυτό??!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυστυχως υπάρχουν και οι κακεντρεχείς άνθρωποι που ψάχνουν με σύμμαχο την ανωνυμία,ευκαιρίες να βγάλουν την κακία τους και το δηλητήριό τους.Κομπλεξικά ανθρωπάκια μην σε πτοούν και χάνεις την πίστη σου.Υπάρχουν και καλές καρδιές κι εσυ σ΄αυτές απευθύνεσαι.
    Σ'οποιον αρέσουμε,για τους άλλους δε θα μπορέσουμε...που λέει και το τραγούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θαναση τα ειπαμε και απο κοντα αλλα επειδη καλο ειναι να ακουμε και την γνωμη των φιλων μας που εχουν το ιδιο χομπι με μας ειπα να το θεσω σαν θεμα και απο οτι ειδα σημερα αρκετοι φιλοι τοποθετηθηκαν. Και φυσικα τους ευχαριστω

    Μαργαριτα συνφωνω μαζι σου αρκει αυτα που γραφει καποιος στο μπλοκ του να μην θιγουν.

    Εvita αν καποιος οπως λες θελει να κανει κακο θα το κανει οπως και ναχει. Σιγα μην τον σταματησει κατι.

    dreamer-angel Πολυ ευκολα μπορεις να καταλαβεις ποιο μπλοκ ειναι κανονικο και ποιο απλα ενα αδιαφορο η κακο μπλοκ. Αυτο μου αρεσει και μενα να μην ειμαι υποχρεωμενος να κρυβομαι απο ανθρωπους που σχεδον καθημερινα ανταλλασουμε αποψεις, γνωμες και καμμια φορα και ευχες και λογια παρηγορα αν κανεις περναει δυσκολα. Σε μια κοινωνια τοσο κλειστη ολοι εχουμε αναγκη απο επικοινωνια.

    Γιάννης Παππάς. Γιαννη δεν τους εχουμε καμμια αναγκη αυτους στα μπλοκ τα δικα μας. Ουτε και τους θελουμε. Αρκουμαι εγω προσωπικα στα σχολια τα δικα σου και των υπολοιπων φιλων που με τις αναρτησεις τους και τα σχολια τους γεμιζω οχι μονο τον ελευθερο χρονο μου αλλα και την ζωη μου.

    Ελενα και εγω δεν ειμαι υπερ των φωτογραφιων αλλα αυτο δεν σημαινει οτι αν καποιος το κανει το κανει με κακο σκοπο.
    Εβαλα και εγω ενα βιντεακι με την μουρη μου στο μπλοκ μου με τον εγγονο του Θαναση γιατι με ενθουσιασε η ιδεα να με δουν οι φιλοι μου σε μια πολυ χαρουμενη και ομορφη στιγμη μου, την ωρα που επαιζα με τον ευθυμακο. Καποιοι ομως αυτο το παρεξηγησαν οχι εδω στο δικο μου μπλοκ αλλα στου Θαναση, και οταν απαντησα στο πολυ προσβλητικο τους σχολιο και τι δεν μου σουραν αμορφωτο με ειπαν κλικαδορο με ειπαν συνηγορο με ειπαν και πολλα αλλα τα οποια δεν θυμαμαι μεχρι και οτι τα παιρνουμε μας κατηγορησαν οι ανωνυμοι αηθεις.
    Το ξερω οτι πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι αλλα να μην φτανουμε και στα ορια της καχυποψιας για τα παντα.


    Αγνη σε ολεςς της εκδηλωσεις της ζωης μας χρειαζεται μετρο αλλα ομως πως θα μπορουσα εγω να συνομιλω με ατομα νεαρα και μορφμενα οπως εσυ και αλλα παιδια εδω μεσα που με τιματε με την παρουσια σας στα σχολια του μπλοκ μου. Ειμαι πολυ χαρουμενος αγνη που μπορω να ανταλλασσω αποψεις με νεους ανθρωπους και γι αυτο επελεξα να αποκαλυφθω. Αυτος ειμαι και τετοια δουλεια κανω και αυτην την οικογενεια εχω, ολα στο φως και φανερα.

    οστρακο φυσικα και θελει προσοχη αλλα οχι ομως και να φτασουμε στο αλλο ακρο και να μην λεμε ουτε καλημερα ουτε και ποιοι ειμαστε.

    Αγνη αυτο με πειραξε και μενα οτι ενας ανθρωπος καμαρωνει για την οικογενεια του και καποιοι του αραδιαζουν ενα σωρο αρλουμπες.
    Στο κατω κατω της γραφης στους φιλους του εδειξε τα εγγονια του οχι ασχετα σε καποιους τυχαρπαστους. Κι απο οτι ειμαι σε θεση να γνωριζω για τον θαναση προκειται περι ενος εξαιρετικου ανθρωπου και οικογενειαρχη και η ασχολια του στο ιντερνετ ποτε δεν ηταν επιβλαβης για κανεναν

    evi ετσι πιστευω και εγω γι αυτο αλλωστε και δεν μπορω να αφησω την παρεα εδω στα μπλοκ.
    Περναω πολυ καλα με ολους σας εδω περα

    Φιλοι μου σας ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας και ευχομαι καλη βδομαδα με υγεια για σας και τις οικογενειες σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιώργο!καλημέρα μάλλον καλησπέρα, επειδή είμαι και εγώ σχετικά νέα σ'αυτόν τον χώρο, ηλικιακά ας πούμε, νέα χαχα!!,και επειδή ο Θανάσης και η Έφη είναι φίλοι μου διαδικτυακοί και πολλοί άλλοι..,στον Θανάση απάντησα,και στο μπλοκ μου προσφάτως,αλλά και στο δικό του ,όταν δημιουργήθηκε το γνωστό πρόβλημα,θα πω και απο εδώ ότι είπα και στα μπλοκ. Το να πάρεις πολλά πτυχία και περγαμηνές δεν σημαίνει οτι πρέπει να υποβιβάζεις και να σχολιάζεις με υποτιμητικό κάποιους ,που δεν είχαν αυτήν την πολυτέλεια ,γιατί δεν ξέρεις γιατί δεν τόκαναν,ήταν απο συγγηρίες της ίδιας της ζωής,δεν μπορούσαν λόγω διαφόρων προβλημάτων,απλά δεν ήθελαν να σπουδάσουν;εν πάση περιπτώσει,όποιοι και να είναι οι λόγοι δεν επιτρεπεται να κρίνεις τον άλλον,όταν μάλιστα είναι ενήλικας, πρόβλημα του, αν θα βάλει φωτογραφίες τα εγγόνια του,τα παιδιά του,τα σκυλιά του και ότι θέλει τελος πάντων. βέβαια προσεχτικοί πρέπει να είμαστε...παντού φυσικά,αλλά όχι να σχολιάζουμε κακοπροαίρετα κάποιον,μπορεί βέβαιααυτοί που τόκαναν αυτό στον φίλο μας να ήθελαν ας πούμε να τον υποδείξουν να είναι πιό πρεσεχτικός,αλλά όχι με μειωτικό τρόπο,γιατί δεν είναι τι λες,αλλά ο τρόπος που το λες.Αυτά τα άτομα μπορεί να έχουν επιστημονική μόρφωση,αλλά΄απο κοινωνική στερούνται παντελώς.Η Κοινωνική μόρφωση σπουδάζεται στα πανεπιστήμια της ζωής,που είναι εξω στον δρόμο,πάνω στο τιμόνι,στις οικοδομές,στα λιοπήρια,έξω στους αγρούς κ.λ.π..ΣΥΓΝΏΜΗ,αν τα πήρα λίγο,και καταχράσθηκα τον χρόνο και το μπλοκ σου.Φυσικά αυτή είναι η γνώμη μου...να αείσαι καλά και πάλι συγνώμη και ευχαριστώ για τον χρόνο που θα διαθέσεις να διαβάσεις..καλ΄΄ο μεσημέρι νάχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aγαπητη φιλη ευχαριστω για την τοποθετηση σου. Επειδη ο Σακης και η Εφη σε μενα δεν ειναι μονο δικτυαλοι φιλοι και μια και τους γνωριζω προσωπικα μολις ειδα το απαξιωτικο σχολιο του τεμπε κατι σαν να με τσιμπησε. Γνωριζω τον ανθρωπο την οικογενεια του και ξερω τις προθεσεις του, δεν θαρθει αυτος να μου μιλησει για το ηθος του. Αυτο ακριβως που ειπες ειναι, φιλη μου, οτι για καποιους η ζωη τα εφερε ετσι που να μην μπορεσουν να σπουδασουν γιατι επρεπε να αγωνιστουν απο μικρα παιδια για να ζησουν και να φροντισουν τους δικους τους.
    Καλο μεσημερι νασαι παντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα μπλογκ είναι κυρίως ένας χώρος ελεύθερης και ίσως καμμιά φορά απροβλημάτιστης σκέψης. Είναι βέβαια φυσικό, όπως όλα τα πράγματα στην ζωή μας, να ευτελίζεται και αυτός ο τόπος και είναι νόμος της εξέλιξης των πραγμάτων, ότι και αυτός ο χώρος, κάποια στιγμή θα φιμωθεί χωρίς να το καταλάβουμε!

    Ας το χαρούμε όσο κρατήσει το ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αντικαπ ας ελπισουμε να κρατησει πολυ αυτο το ταξιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες