Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

Μονος με τον Κυριο Μου



Aποροια της χθεσινοβραδυνης μου ασχημης νυχτας, ναι ρε γαμωτο εχασε και ο ΠΑΟΚ, ηταν και η ασχημη ψυχικη μου διαθεση σημερα το πρωι.

Σκυλισια μερα ηταν η χθεσινη και οι διακοπες μου κρεμονται απο μια λεπτη κλωστη που ειναι ετοιμη να σπασει.

Ολα πανε κατα διαολου. η δουλεια εχει πιασει πατο και οι απληρωτοι λογαριασμοι τεινουν να γινουν καθημερινος εφιαλτης.

Ασσχημη νυχτα λοιπον η ψεσινη γεματη εφιαλτικα ονειρα και επιθυμιες που δεν θα εκπληρωθουν ποτε.

Νομιζω οτι πρεπει να καθησω να προσευχηθω.

Ειδατε πως γινεται οταν δεν εχουμε αλλο στηριγμα πως το μυαλο μας ολο στον Θεο γυριζει και στην ελπιδα που ισως παρουμε απ Αυτον.

Νομιζω οτι θα πρεπει να απομονωθω για λιγο μαζι Του.

Νομιζω οτι πρεπει να απομονωθω για λιγο στο περιβολι της Παναγιας Μητερας Του Γιου Του.

Χρειαζομαι μερικες μερες στο Αγιον Ορος.

Δεν ξερω αν τελικα καταφερω να παω για να προσευχηθω εκει αλλα θα το επιδιωξω

6 σχόλια:

  1. Ενα όνειρο και για μένα αυτό..
    η επίσκεψη στο Όρος..

    εύχομαι να το καταφέρεις..
    όπως κι εγώ το ελπίζω για μένα..

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να πάς να προσευχηθείς φίλε μου και να είσαι σίγουρος οτι θα σ ακούσει

    καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εύχομαι το καλύτερο για σένα και να λυθούν τα προβλήματα σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιστεύω ότι μερικές μέρες στο Όρος θα είναι ότι καλύτερο. Εγώ πηγαίνω κάθε χρόνο και ειλικρινά γυρίζω άλλος άνθρωπος. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα ....όπου κι αν είσαι , όπου κι αν προσευχηθείς ο Θεός είναι εκεί αρκεί να του ανοίξεις την πόρτα....ελπίζω να ξεπεράσεις τις δυσκολίες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευρυνοε το ευχομαι ολοψυχα και εγω για σενα. Εχω παει παλαιοτερα σε αλλη φαση της ζωης μου

    Γιαννη ολους μας ακουει αρκει να εχουμε ανοιχτα αυτια. Επισης Γιαννη θαθελα να σε καλεσω αν ερχεσαι στην Θεσσαλονικη να περασεις να γνωριστουμε κιολας αν φυσικα το θελεις και εσυ.

    Ευη ευχαριστω

    Στρατο και εγω το ιδιο πιστευω το ενοιωσα κι εγω οταν πηγα

    elli η πορταα η δικη μου εινααι παντα ανοιχτη. Θαθελα να σε συγχαρω για το περιεχομενο των αναρτησεων σου που παντα καταφερνουν να με συγκινουν

    Φιλοι σας ευχαριστω και ευχομαι να περνατε παντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Συνεργάτες