Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

Αδεια, διπλωμα, ταυτοτητα

Ο φακος του αστυνομικου που στεκοταν στην μεση του δρομου μου εδειχνε το σημειο που επρεπε να σταθω με το αμαξι μου για να υποστω την βασανο του ελεγχου μεσω του τρομερου συστηματος Σενγκεν .
Λιγο αγριος, ψαρωτικος οπως λεγαμε παλια στον στρατο, ο νεαρος αστυνομικος που ηρθε κοντα μου και μου ζητησε μεχρι και την αδεια ψαρεματος που φυσικα στερουμαι.
Μετα απο την σχετικη ανασκαφη στα ντουλαπακια του C3 βρηκα και την πολυποθητη, απο καιρο εξαφανισμενη, αδεια του αυτοκινητου.
Τα πηρε στα χερια του και με ενα υφος ολο περιφρονηση για την ταλαιπωρια που ηταν αναγκασμενος να υποκειται απομακρυνθηκε και πηγε να με ψαξει μεσω των συστηματων που προειπα.
Επιστρεφοντας τα εγγραφα μου και πριν με καληνυχτισει ενδιαφερθηκε να μαθει και την διευθυνση μου, ρωτωντας με. Αληθεια γιατι δεν κοιταξε την ταυτοτητα μου;
Προσπαθησε να μου μιλησει για να δει τις αντιδρασεις μου μηπως και ειχα πιει, λογω και του προχωρημενου της ωρας;
Του απαντησα στις ερωτησεις και ανταπεδωσα βαριεστημενα την καληνυχτα του.
Ενας τυπικος ελεγχος μολις τελειωσε.
Οχι δεν ειχα να φοβηθω τιποτε απ τον ελεγχο αυτον. Φροντιζω να ειμαι νομοταγης αλλα αναρωτιεμαι μηπως τον χρονο
που ξοδεψαν για μενα ηταν καλυτερα να τον ξοδεψουν για να προστατεψουν την περιουσια μου;
Μηπως ηταν καλυτερα να περιπολουν για να εντοπιζουν διαρηκτες και πασης φυσεως εγκληματικα στοιχεια;
Αναρωτιεμαι καμμια φορα που να ηταν αραγε ολοι αυτοι οι σεριφηδες οταν διαρηκτες παραβιαζαν το σπιτι μου, το μαγαζι μου και μου καναν μανταρα την περιουσια μου;

Ερωτησεις χωρις απαντησεις.

Ερωτησεις ρητορικες.

8 σχόλια:

  1. Έτσι όπως τα λες είναι..Ειδικά σε περιόδους διακοπών,οι έλεγχοι δίνουν και παίρνουν..Ίσως για να κόψουν και καμιά κλήση παραπάνω,πώς θα ζήσουν κι αυτοί;Αντί να σπαταλάνε το χρόνο μας σε τυπικούς και ανώφελους ελέγχους ,καλύτερα να κάνουν τη δουλειά τους σωστά όταν τους χρειάζεται πραγματικά ο πολίτης,κι όχι απλά σαν φοροεισπράκτορες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το να περιφρουρήσουν την περιουσία σου δεν έχει κανένα κέρδος ντε..ενώ η κλήση όσο να ναι το δώρο Χριστουγέννων το βγάζει δεν το βγάζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε ξανα βρήκα alter.....

    Άκου να δείς τι γίνεται...: Τους λένε θα βγείτε σήμερα στο δρόμο και θα σταματήσετε 20αμάξια(αυτη είναι η δουλειά σας για σήμερα)....Οπότε θα σταματήσουν όποιον βρούν...Θα του ζαλίσουν για λίγο τα παπα#$@$@^%
    , Θα κάνουν για λίγο τους και καλάδες(για να παίζουν ρόλο να μη βαριούνται) και μετα θα σε ξεμπερδέψουν για να πάνε να πιούνε καφέ στη κοντινότερη μπουγάτσα!!!!


    Άιντε vamos alter !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. daizy τελικα αυτο ειναι φοροεισπρακτορες δυστυχως. Αντι να κυνηγουν το εγκλημα κυνηγουν τα λεφτα αυτων που θα τσιμπησουν να ειναι καπου ανοικτοι.

    Κιρκη εχεις δικιο./ Το να περιφρουρουν την περιουσια σου εχει μονο εξοδα και κοπο ενω το να καθονται στον δρομο και να ψαχνουν με το σενγκεν ειναι και τζαμπα και ξεκουραστα

    Που χαθηκες βρε Πετσα ; Ελπιζω να περασες καλα το καλοκαιρακι σου και να το ευχαριστηθηκες. Αντε καλως ηρθες για να εχουμε καλη παρεα τον δυσκολο χειμωνα που ερχεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπατσοι,γουρουνια,δολοφονοι!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να μην βαριετε καθολου ο τυπος που κανει τον ελεγχο...... επιλογη του ηταν να κανει αυτο και να πληρωνετε ( πρωτον)......

    για να φυλαξεις την περιουσια σου υπαρχουν ιδιοτηκες εταιριες.... και γι αυτο πρεπει να εχεις φραγκα (δευτερον)......

    καλημερα (τριτον):Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ.ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα σου!!!!!
    Δεν πληρωνονται εξτρα οταν σε γραφουν....
    εκτελουν διαταγες....και πολλοι απ΄αυτους νομιζουν οτι παιζουν στο ΧΑΒΑΙ 5-0...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Συνεργάτες