Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

Αργα το βραδυ λιγα μετρα μακρυα απο το μαγαζι μου

Φυτευτηκα απο το απογευμα και τωρα δεν μου κολλαει υπνος.
Αναλογο με την ωρα που γραφω θα πρεπει να ειναι και το θεμα που θα γραψω.

Θα προσπαθησω να πω οτι εχω να πω χωρις παρεκτροπες με τροπο που να διαβαζεται απ ολους.
Εψαχνα, τι περιεργο, να βρω τον φορτιστη μου να φορτισω το κινητο μου. Πουθενα ομως αυτος, στο σπιτι. Πηρα λοιπον των ομματιων μου και τραβηξα για το μαγαζι. Η αληθεια ειναι οτι ηταν λιγακι αργουτσικα.
Φτανοντας στο μαγαζι, βλεπω απ εξω δυο νεαρες κοπελλες να περιφερονται ασκοπως μεν με σκοπο πονηρο δε.
Ξεκλειδωσα και μπηκα μεσα προς αναζητηση του απωλεσθεντος φορτιστου. Ματαιος κοπος αφαντος ο φορτιστης. Κλειδωνω και βγαινω εξω την στιγμη που μια εκ των δυο νεαρων γυναικων πλησιαζει ενα σταματημενο αυτοκινητο και την ακουω να διαπραγματευεται με τον οδηγο του το κοστος για την, λιγων λεπτων, παρεα της.

Πενηντα ευρω του λεει. Τα λαστιχα του παλιου LADA στριγκλισαν στην ασφαλτο καθως αυτος σανιδωνε το γκαζι. Μαλλον υπερεκτιμημενη η τιμη της ολιγολεπτης συντροφιας της νεαρας κυριας, σκεφτηκα την ωρα που ακουγα το αμαξι να απομακρυνεται.

Αγοραιος ερωτας , λοιπον και μαλιστα στο πεζοδρομιο.
Μα ειναι ποτε δυνατον να γινεται αυτο, ειναι δυνατον ενα νεαρο κοριτσι να φτανει στο σημειο να στηνεται σε ενα σκοτεινο δρομο και να πουλαει το κορμι της στον καθε περαστικο που ψαχνει οχι βεβαια τον φορτιστη μου.

Κι ομως το πραγμα εχει ξεφυγει πολυ. Πολλα ειναι τα κοριτσια που το καθενα για τους δικους του λογους κανει αυτο που κανει.

Απο συζητησεις που ακουσα στην γειτονια, που σημειωτεον δεν τις θελει ολες αυτες κατω απο τα σπιτια της, αυτη η κατασταση συμβαινει εδω και αρκετο καιρο και παρ ολες τις οχχλησεις τους στην αστυνομια η κατασταση εξακολουθει να παραμενει στασιμη.

Τις μαζεψαν, λεει, καποιες φορες αλλα αυτες παλι εκει.
Τι να σου κανει και η αστυνομια πανω σαυτο το θεμα.
Η λυση ειναι αλλου. Η λυση ειναι να βρεθει η γενεσιουργος αιτια που εξωθει αυτα τα φτωχα κοριτσια στην πορνεια και εκει να υπαρχει ενα κρατος οργανωμενο και μια κοινωνια παιδευμενη για να μπορει να παρεμβει για να βοηθησει.

Λιγα μετρα απο το μαγαζι μου και οταν τα βραδυα εγω ειμαι κλειστα, στηνεται ενα θεατρο του παραλογου που απαθεις στεκομαστε και το παρακολουθουμε γιατι πιστευουμε οτι δεν μας αφορα ουτε το σεναριο του ουτε η σκηνοθεσια του.

11 σχόλια:

  1. η ανεχεια η φτωχεια οδηγει οχι μονο στην πορνεια αλλα και στο εγκλημα πολλες φορες.Τι ειπες;οργανομενο κρατος!!!!!!χαχαχαχαχα εδω γελανε που το ειδες;αυτοι ειναι οτι φανε οτι πιουνε και οτι αρπαξει ο δικος τους ο ποπος.καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα οχι οτι στα οργανομενα κρατη δεν υπαρχει πορνεια!!!

    καλημερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαναση φυσικα και υπευθυνη ειναι η φτωχεια αλλα οχι μονον. Ειναι και η εξαρτηση απο καθε λογης ουσια.

    Ελενα υπαρχει κι εκει. Αλλου ομως ειναι το θεμα. Αν το κανει αυτο καποια γυναικα απο επιλογη και το κανει σωστα και οχι μεσα στο δρομο ειναι ολα καλα, αν ομως το κανει για να εξασφαλισει την πρεζα της εκει υπαρχει προβλημα. Και απ οτι ειμαι σε θεση να γνωριζω στην Γιαννιτσων οι περισσοτερες κοπελλες ειναι εξαρτημενες.

    Καλο Σαββατοκυριακο να περασουμε ολοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιστεύω ελάχιστες είναι αυτές που το κάνουν από επιλογή!Η ανάγκη τις ωθεί,είτε αυτό σημαίνει ανάγκη για επιβίωση είτε για την καθημερινή δόση..Σίγουρα πρέπει να εξαλειφθεί η αιτία που τις οδηγεί σ'αυτό τον τρόπο ζωής,πάντως τολμώ να πω πως προτιμώ αυτές τις κοπέλες που κάνουν κάτι,έστω αυτό για να ζήσουν,παρά νέους ανθρώπους που ζητιανεύουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ε ναι δεν μπορουν να ειναι ολες πολυτελειας.... οχι οτι εκεινες δεν πρεζαροντε ......

    αλλωστε πως να το κοψουν αυτο το θεμα αφου ειναι κυκλοματα με πολλα λεφτα που παιζοντε????

    επισης καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω ρε φίλε μου...
    Τώρα με τσάκισες πολύ άσχημα με αυτό
    σου το κείμενο...
    Όχι πως δεν τα γνωρίζω.. αλλά τώρα
    δεν ξέρω, μου "ήρθε" λίγο ανάποδα..
    Μπράβο που έγραψες! Θα το ανεβάσω
    αργότερα κι εγώ αν δεν σε πειράζει!

    Να είσαι καλά και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η φτώχεια καλέ μου φίλε και η εύκολη λύση για να βγάλει κάποια λεφτά είναι η γενεσιουργός αιτία!! Δεν τις σταματάει κανείς αυτές τις κοπέλες...

    Καλημέρααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. daizy υπαρφχουν και μερικες που το κανουν καθαρα απο επιλογη. Γι αυτες δεν μπορουμε να πουμε τπτ. Δικαιωμα του καθενος ειναι να διαθετει οπως θελει τον εαυτο του.

    Ελενα το θεμα σηκωνει πολυ συζητηση.\

    Απολιτιστε οχι μονο δεν με πειραζει να το κανεις θεμα αλλα θα χαρω κιολας αν το κανεις

    Τρελο κουνελι ασφαλως και η φτωχεια ειναι μεσα στις αιτιες αλλα αν ειχαν αλλη επιλογη ισως δεν εφταναν να το κανουν αυτο. Ισως αυτη την φτωχεια πρεπει να εξαλειψουμε και οταν λεω εμεις εννοω ολοκληρη την κοινωνια.

    Καλο σας απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. http://apolitistosteki.blogspot.com/2009/07/normal-0-false-false-false-en-us-x-none.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυστυχώς εδώ που ζω εγώ, είναι κάτι συνηθισμένο. Και δεν μιλάμε για εξαρτημένες ή δεν ξέρω κι εγώ τί. Μιλάμε για κοριτσάκια 14-15 χρονών, ασχημάτιστα ακόμα, που το κάνουν εν γνώσει και της οικογένειας πολλές φορές. Και πιστεύω πώς εδώ ειδικά, αιτία είναι η φτώχεια. Η αλήθεια είναι ότι το κράτος, προσπαθόντας να "εξ-ευρωπαϊστεί", μετά το 2007, "μάζεψε" πολλές σε ξενοδοχεία. Αλλά τα ανήλικα εξακολουθούν να κάθονται όλο το 24ωρο, ακόμα και με χιόνι, στους δρόμους. Τί να πεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. giorgia_is_coming_to_town Τα ειδα μονος μου οταν διαπερασα την Βουλγαρια ταξιδευοντας για Βουκουρεστι και ηταν συγκλονιστικο το θεαμα να βλεπεις γυναικες καμμια φορα και ασχηματιστες οπως λες να στεκονται στην μεσα του πουθενα μεσα στο καταχειμωνο ημιγυμνες λιγο πριν περασουμε τον Δουναβη.Καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Συνεργάτες