Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

Πηρα και κορωνα


Πηρα για πρωτη φορα στην ζωη μου κορωνα, κι αυτη απο το εξωτερικο απο την φουρτουνα στο Αιγαιο και φυσικα εννοω την El οπως λεμε Ελπιδα. Την ευχαριστω θερμα και της ευχομαι καλες διαγνωσεις.

Θα πω μονο τα πεντε βιβλια που διαβασα οταν διαβαζα γιατι τωρα με αυτον τον διαβολο που εμπλεξα, το ιντερνετ, δεν μου μενει ωρα.

Η ανασταση του Τολστοι

Τα σταφυλια της οργης του Σταιμπεκ

Για ποιον χτυπα η καμπανα του Χεμιγκγουει

Εγκλημα και τιμωρια του Ντοστογιεφσκι

Το πορτραιτο του Ν τοριαν Γκρευ του Οσκαρ Ουαιλντ

Τις αγαπημενες μου ταινιες τις εδωσα σε προηγουμενη αναρτηση οπως επισης και τα τραγουδια μου που τα εχω κανει αναρτηση και στο αλλο μπλοκ μου το Σκυλαδικο

Tωρα μια και εχουμε κορωνες ας τις μοιρασουμε κιολας, χωρις παρεξηγηση εε!!!!!!

Αλλες ειναι αυτες οι κορωνες.

Μια κορωνα στον Σακη τον Μακεδονα.
Αλλη μια στην συζυγο του την Εφη
Μια στην fotini
Mια στην Ελενα το κορινοσκυλο.
Και τελος απο μια σε ολους τους αγαπητους μου φιλους αναγνωστες ετσι για να γινεται παιχνιδι.

1 σχόλιο:

  1. Καινούριο μπλοκ!

    Το μπλοκ λέγεται "ΒΙΒΛΙΟ ONLINE" και σ' αυτό θα βρείτε προτάσεις βιβλίων και αγγελίες για να αγοράζουμε από κάποιον που δεν το θέλει πολύ φθηνότερα ή να ανταλλάζουμε ή να χαρίζουμε κάποιο βιβλίο μεταξύ μας.

    Καταλαβαίνετε ότι θέλω τη συνδρομή σας, φαίνεται καλή ιδέα και αν έχουμε πολλές εγγραφές θα το πετύχουμε! Έστω μεταξύ μας, οι φίλοι bloggers. Όποιος λοιπόν θέλει να προτείνει βιβλία ή να γράψει αγγελία ότι θέλει να δώσει/ζητήσει κάτ,ι μπορεί να το κάνει αφού μου στείλει για την εγγραφή του e-mail στο

    Xristina12.05@gmail.com

    και αργότερα διαβάσει -!ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!- τις οδηγίες στο εν λόγω μπλοκ.

    Η ιστοσελίδα του μπλοκ: http://vivlio-online.blogspot.com/

    Σας ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Συνεργάτες