Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Οχι δεν πειθω τελικα

Ειναι πολλες φορες που δεν μπορω να πεισω.

Δεν μπορω να πεισω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.
Και αλλες παλι που δεν μπορω να κανω τον ελεφαντα κουνουπι.

Συμβαινει μερικες φορες να προσπαθω να πεισω οτι αυτο που σου δινω ειναι αυτο που λεω και οχι κατι αλλο.

Τα ψαρια μου ειναι εντοπια και οχι εισαγωμενα. Το τσιπουρο μου ειναι διπλοβρασμενο και δικης μου παραγωγης και οχι εμποριου.
Μπορει να μην σου αρεσει, μπορει να μην ανταποκρινεται στα γουστα σου αλλα ειναι αυτο που λεω και οχι κατι αλλο.

Οχι δεν διατηρω το παντοπωλειον "Η ειλικρινεια" αλλα καποια πραγματα και καποιες καταστασεις τις εκτιμω και τις προσεχω.

Εκτιμω τους πελατες μου και τους θεωρω πολυ καλους μου φιλους και ποτε δεν θα κοιταξω να τους εκμεταλευτω ουτε να τους κοροιδεψω. Βλεπετε ειμαι οπαδος της ρησης οτι "Ο πελατης εχει πολλα δοντια και πρεπει να τα βγαλεις ενα ενα για να μην πονεσει"

11 σχόλια:

  1. μην το παίρνεις κατάκαρδα αποτέλεσμα των διαφόρων αλεξιπτωτιστων στο επάγγελμα είναι .δεν φταίνε οι πελάτες εδώ ισχύει απλός το όποιος καεί απο το χυλό φυσάει και το γιαούρτι. αρκεί όμως να σου δώσει κάποιος την ευκαιρία και θα πιστει απο την δεύτερή φόρα θα πιστέψει μάλλον τον ουρανίσκο του. όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματιες που λειτουργούν με συνείδηση και μεράκι το αντιμετωπιζουν αυτό χρειάζεται υπομονή όμως για να αναγνωριστεί αυτό που κάνεις .και νευρά ατσάλινα να αντιμετωπισεις τους κακόπιστους μερικές φορές .μη μασάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και υποψιάζομαι, δεν ξέρω τί ακριβώς επαγγέλεσαι (γιατί πρώτη φορά μπήκα στο μπλογκ σου χθες και δεν τα διάβασα όλα!) αλλά υπάρχουν πολλοί δύσπιστοι πελάτες και ίσως όχι άδικα. Μην το παίρνεις βαρέως... και ο καλύτερος καταστηματάρχης τα παράπονά του τα έχει. Αν είσαι σωστός και καθαρός δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα! Καλώς σε βρήκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφια τελικα εκτος απο υπομονη τιποτε αλλο δεν μπορουμε να κανουμε.
    Καλη σου μερα και καλη βδομαδα με υγεια και πολλη δουλεια στο μαγαζι σου.

    Κιρκη ενα μικρο εστιατοριο εχω και πορευομαι. Δεν ειναι παραπονο απλα καμμια φορα καπου βγαζω απο μεσα μου το αχγος μου.
    Καλη μερα και καλη βδομαδαα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκέφτεσαι σωστά.
    :)
    Ο πελάτης έχει πολλά δοντια έ;;;;
    χαχαχα

    Πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πως να σε πιστεψουν αφου σπανιζουν αυτοι που λενε αληθεια ειδικα πανω σε δουλειες τετοιες?

    αλλα απο την αλλη αν σε ξερει και παλι αμφιβαλει... ε κακο του κεφαλιουτ:Ρ


    καλησπερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μιλάω βρε για το δικό σου παράπονο, για το παράπονο του πελάτη λέω :)
    Ο καλύτερος να είσαι, μπορεί να βρεθεί ένας ιδιότροπος και να σου την σπάσει, μη μασάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το συμπέρασμα φίλε μου είναι ότι δεν γνωρίζουμε το καλό φαγητό και ποτό έχουμε εθιστεί στα ξύλινα κρεατα και στις μπόμπες

    καλη σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιαννη εχουμε εθιστει στις προκατ γευσεις των ταχυφαγειων και ξεχασαμε τις παραδοσιακες ελληνικες γευσεις.
    Καλο ξημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. alterego, μήπως απο την ειλικρινή σου προσπάθεια να τους πείσεις τους κάνεις να μην πιστεύουν περισσότερο? άστους θα έλεγα, εσύ γνωρίζεις το προϊόν σου και αυτοί που αναγνωρίζουν το καλό φαγητό απο το σκάρτο είμαι σίγουρη οτι επιστρέφουν στο μαγαζί σου συχνά. Λίγοι, καλοί και μόνιμοι και στην υγειά τους! Σ'όποιον αρέσουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. global συνηθως με πιστευουν. απλα μερικοι δεν πειθονται γιατι δεν πειθονται. Το ξερω αυτο αλλα με κανουν την ψυχολογια μου κουρελι και τα νευρα μου τσαταλια. Μερικοι τον μηδενισμο τους τον δειχνουν με πολυ απαξιωτικο τροπο απεναντι σε μενα. Υπαρχουν επισης και καποιες γυναικες που οτι και να τις δωσεις ποτε δεν θα πλησιασεις την δικη τους μαγειρικη τεχνη.
    Δυστυχως η δουλεια μου ειναι συνεχως ενα σκωτσεζικο ντουζ για το ιδιο φαγητο που πριν πηρες επαινετικες κριτικες την αλλη στιγμη απαξιωνεσαι.
    Καλη σου μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν χρειάζεται να πείσεις...
    κανε εσύ ό,τι καλύτερο μπορείς και όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Συνεργάτες