Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

H γελοιοτητα σε ολο της το μεγαλειο

Αφου μας ταλαιπωρησαν την περασμενη εβδομαδα για να εκδωσουμε την πολυδιαφημισμενη αδεια καπνιζοντων για το κατω των εβδομηντα τετραγωνικα μαγαζι μου, σημερα το υπουργειο μας τα γυρισε.

Εδωσε εντολη στην δημοτικη αστυνομια να μαζεψει ολες τις αδειες απο ολα τα μικρα μαγαζια.

Περασαν λοιπον πριν απο δυο λεπτα δυο δημοτικοι αστυνομικοι και μου πηραν οχι μονο την αδεια αλλα και το ειδικο σημα που το ειχα κολλησει σε εμφανες σημειο της βιτρινας του μαγαζιου μου..

Αν αυτο ειναι κρατος σοβαρο, αν αυτη ειναι υπευθυνη κυβερνηση τοτε και εγω ειμαι μαλλον αστροναυτης και οχι ψητοπωλης.

Την παροιμια την ξερετε;

Με λενε ριζο κι οπως θελω το γυριζω.

13 σχόλια:

  1. Με λένε ρίζο
    και λαμογιές μυρίζω!

    Τι τραβάτε κι εσείς!

    Υπομονή, θα βρεθεί μια πορεία πλεύσης για όλους!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ.ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΕΣ ΛΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΕΜΑΣ ΣΤΟ ΤΑΨΙ.ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είμαστε μια τριτικοσμική χώρα - πάρτε το απόφαση ή μεταναστεύστε σε καμία άλλη χώρα.
    υπομονή αγαπητέ μου - χαλαρά στην ελλαδα ζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τον κακο τους τον καιρο...τωρα θα μαθουμε οτι δεν ξερουν τι τους γινεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eβιτα δουλειες δινουν στους μηχανικους.

    Θαναση με αυτους ποτε δεν θα αποκτησουμε οργανωση.

    evi ειμαστε η μοναδικη αφρικανικη χωρα με λευκους κατοικους.

    Ελενα εγω τα ελεγα οτι δεν μπορει να ειναι τοσο ευκολο. Παλι κατι θα βρουν για να το παρουν πισω. Απλα δεν πιστευα οτι θα το εκαναν τοσο γρηγορα.

    dalibu το ξεραμε αλλα δεν ξεραμε το μεγεθος της μαλ.....ας τους

    καλο απογευμα σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν θα εχει δηλ διαχωρισμο σε καπνιζοντες και μη?
    τι σημαινει αυτο τωρα που το πηραν πισω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να πω πια,ούτε τα προσχήματα να πούμε ότι έστω για μια εβδόμαδα κράτησε ο περιβόητος νόμος..
    Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιό σου,αφρικανική χώρα με λευκούς κατοίκους!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eλενα στειλανε ελλιπη εγκυκλιο στους δημους. Στην αρχη με μια υπευθυνη δηλωση του ιδιοκτητη του μαγαζιου οτι το μαγαζι του πληρει τους ορους ο δημος σου εδινε την αδεια. Τωρα θυμηθηκαν να στειλουν συμπληρωματικη εγκυκλιο που να θελει γνωματευση μηχανικου.Μιλησα σημερα στο τηλεφωνο με την υπρυθυνη υπαλληλο του δημου τι ακριβως βεβαιωση χρειαζεται αλλα δεν ξερει λεει ακομη, περιμενει νεα επεξηγηματικη εγκυκλιο.
    Και τωρα πες μου εσυ Ελενα αν ησουν στην θεση μου θα ειχες εμπιστοσυνη σε μια τετοια κυβερνηση;
    Γιατι δεν ζητησαν απο την αρχη ολα αυτα που τωρα ζητουνε;
    Γιατι υπεβαλλαν τοσους συναδελφους μου σε τετοια ταλαιπωρια;
    Ας μας ελεγαν κρατηστε τις αδειες αλλα με την υποχρεωση εντος ευλογου χρονικου διαστηματος προσκομιστε γνωματευση απο μηχανικο.
    Γι αυτο Ελενε μιλησα για γελοιοτητες.
    Και σιγουρα δεν κανω λαθος.

    Daizy εχω τσατιστει παραπολυ με ολα αυτα που γινονται που θα μεταναστευσω στο βουνο χαχαχαχα

    Καλο σας βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω γιωργο δεν τους εχω εμπιστοσυνη και χωρις να κανουν αυτα :ρ
    η ιστορια το εχει αποδειξει πολλες φορες οτι ειναι σουργελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρακαλωωωωω???????!!!!!!!!
    Αλλαξε ο νομος παλι???????
    Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται.....:(
    Υπομονη θα βρεθει λυση......
    Καληνυχτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέρα και από εμένα.
    το χειμώνα θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση.
    τώρα είναι καλοκαίρι και δεν το ψάχνουν ακόμη.
    μακάρι να εφαρμοστεί σωστά ο νόμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ με σουιτα!! κατσε να δούμε και απο το χειμώνα αν θα αλλάξει κάτι!! καησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Συνεργάτες