Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Αν μπορει καποιος να βοηθησει ας το κανει


Καλο ειναι αν μπορει να βοηθησει καποιος να το κανει. Το μηνυμα αυτο ειναι αληθινο και το παιδι χρειαζεται την βοηθεια απο οποιον εχει την απαιτουμενη συμβατοτητα
Εχει αναγκη απο αιμοπεταλεια ομαδας β θετικο η αρνητικο η ΑΒ θετικο η αρνητικο

Το παιδι ονομαζεται Γκατς Δημητριος και τα τηλεφωνα επικοινωνιας ειναι:

Νοσοκομειο Σερρων 23210 94643

Ιπποκρατειο Θεσ/νικης 2310 892816

Το πηρα σαν μηνυμα απο μια φιλη των γονιων του μικρου, και δικη μου, που προσπαθει να βοηθησει. Θεωρησα καλο να το κανω αναρτηση μηπως και βρεθει ο καταλληλος δοτης αιμοπεταλειων.

10 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΟΥ...ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ Η ΙΔΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ, ΜΑ ΗΔΗ ΕΣΤΕΙΛΑ EMAIL ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ!!ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ και μακάρι να βρεθεί σύντομα ο συμβατός δότης,ωστε να ειναι και παλι γερός και δυνατός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mαρια σ ευχαριστω πολυ. Και για μενα μετραει αυτο που εκανες. Αν ολοι το καναμε αυτο ισως τα πραγματα να ηταν καλυτερα.
    Καλο σκ και παλι ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ καλή ανάρτηση.....ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ...
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.....νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παναγιωτη δεν εκανα και τπτ σπουδαιο. Αυτο το μεσον εχω στα χερια μου και με αυτο προσπαθω να βοηθησω, να εκφραστω, να λειτουργησω και να βγω προς τα εξω.
    Ευχαριστω παντως για τα καλα σου λογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. alterego, το εστειλα στην μητερα μου που γνωρίζει θεσσαλονικιούς, ελπίζω οτι καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. MΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Συνεργάτες