Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Η γκρινια μου

Λεω να μιλησω για μια συμπεριφορα σημερα.

Και για να προλαβω τυχον παρερμηνιες , αυτα που θα πω αφορουν εμενα.
Θα μιλησω,λοιπον για την γκρινια μου.
Καποιες στιγμες ετσι και χωρις καποιον εμφανη λογο μουρχεται, μας ερχεται καλυτερα, να γκρινιαξουμε.
Ξυπναμε το πρωι και ετσι επειδη ειτε εχουμε πονοκεφαλο, ειτε στραβοκοιμηθηκαμε, ειτε το ονειρο που ειδαμε δεν μας αρεσε ξεσπαμε σε μια ανελεητη και κουραστικη γκρινια.

Νομιζουμε τοτε οτι ξεθυμαινουμε, νομιζουμε οτι ειμαστε καπατσοι και τα λεμε εξω απο τα δοντια,νομιζουμε οτι αυτα που λεμε εκεινη την στιγμη της γκρινιας τα εννοουμε κιολας.
Μεγα λαθος.
Δεν εννοουμε τιποτα εκεινη την στιγμη απο αυτα που λεμε και αμμεσως μολις μας περασει η κακη διαθεση και επανελθουμε στην νορμαλ κατασταση θελουμε οι αλλοι να δειξουν κατανοηση και να μας καταλαβουν.
Πολλες φορες και εγω ακομη δεν αντεχω την γκρινια μου, πολλες φορες σιχαινομαι αυτην την συμπεριφορα μου και ολο δινω υποσχεσεις οτι δεν θα το ξανακανω αλλα ομως ειναι καλυτερα να μην δινω υποσχεσεις που δεν μπορω να τις κρατησω.

Φυσικα δεν ξερω αν μια συγνωμη ειναι αρκετη αλλα εγω την ζηταω. Δεν ξερω βεβαια μεχρι ποτε αυτη μου, η συγνωμη, θα γινεται δεκτη.
Ελπιζω παντα, αλλα δεν ειμαι απολυτα σιγουρος οτι θα την δεχονται για παντα.
Καμμια φορα λεω οτι θα αλλαξω χαρακτηρα αλλα καλο ειναι οπως ειπα και παραπανω να μην δινω υποσχεσεις που δεν μπορω να κρατησω.

11 σχόλια:

  1. ισως φταιει το φεγγαρι ισως το οτι φορτωθηκαμε πολλα ισως ο χαρακτηρας μας σως πολλα ακομη.καλα ειναι ομως να την αποφυγουμε την γκρινια για να μην πληγωνουμε ανθρωπους που αγαπαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ίσως να γκρινιάζαμε λιγότερο
    αν μπορούσαμε με κάποιον τρόπο να θυμηθούμε αυτά τα λίγα ,που πάντα, τα θεωρούμε μικρά κι αυτονόητα στη ζωή μας...
    οτι μπορούμε και στεκόμαστε όρθιοι κι ανασαίνουμε τη ζωή,
    οτι υπάρχουν γύρω μας άνθρωποι που νοιάζονται ακόμα κι όταν είμαστε γκρινιάρηδες.. κλπ κλπ

    Kαλή είναι κι η γκρίνια που και που, σα να "μαρσάρει" για λίγο η ψυχή και να διώχνει την κάπνα...
    απλά, η μαγκιά είναι να μη "μαρσάρεις" συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομολογώ: είμαι από τα πιο γκρινιάρικα πλάσματα του πλανήτη!!Μπορεί μια μέρα να γκρινιάξω γιατί έχω πχ αυτό και την επόμενη επειδή δεν το έχω.. γκρινιάζω ασύστολα, κουραστικά και απαράδεκτα!! Γκρινιάζω όταν πεινάω, όταν νυστάζω κι όταν είμαι άρρωστη. Ειδικά, όταν πεινάω γίνομαι πάρα πολύ γκρινιάρα.. αλλά από την άλλη, βρίσκω και τα κάνω, μου φαίνεται!!Γιατί με αντέχουν φίλοι και γνωστοί και λένε: άσ'την να ξεθυμάνει! Άλλωστε σκύλος που γαβγίζει δεν δαγκώνει.

    Προτιμώ να είμαι γκρινιάρα εντέλει παρά εκδικητική και κακιά. Γιατί δυστυχώς η ζωή δεν είναι αγγελικά πλασμένη!Οπότε η γκρίνια στο κάτω-κάτω δεν είναι και το χειρότερο μειονέκτημα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ μου Alterego, όλοι μας γκρινιάριδες είμαστε, παρεξηγιάριδες και κατεβάζουμε μούτρα.... όποιος πει το αντίθετο είναι μεγάλος ψεύτης. Και συχνά χωρίς λόγο φθείρουμε τον εαυτό μας αλλά και τις παράπλευρες απώλειες που έχω πει....

    Όμως όσοι είναι δίπλα μας και μας ξέρουν (έστω και λίγο) μπορούν να καταλάβουν το ελάττωμα αυτό, να το δικαιολογήσουν και να το αποδεχτούν. Άλλωστε τόσα χρόνια είναι κοντά μας, τώρα θα μας μάθουν? Και εξάλλου ο άνθρωπος δεν αλλάζει, μπορεί να προσπαθεί, αλλά στην τελική έτσι μας γνώρισαν, έτσι μας αγάπησαν, έτσι βιώνουν την καθημερινότητα τους μαζί μας και έτσι πρέπει να συνηθίσουν ότι είμαστε....

    Αααααααααχ μια ψυχή καλή (όχι ότι εσύ είσαι κακός αλλά γυναικεία αλληλεγγύη) τι παιρνάει....

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ε νομιζω δεν υπαρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω... πιστευω αν το βάλεις στο μυαλο σου διορθώνεται σιγά σιγά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βρισκετε κοροιδακια που σας δεχονται οπως ειστε και επειδη σας αγαπουν, σας συγχωρουν. ας σας κρατουσαν μουτρα για αρκετο χρονικο διαστημα και να δειτε ποσο θα προσπαθουσατε να αλλαξετε. αλλα.... αντρες... τι να λεμε τωρα. ολοι ιδιοι ειστε. προλαβαινετε και γκρινιαζετε πρωτοι για να μην γκρινιαξουμε εμεις. και ζητατε και συγνωμη μετα. και αρχιζετε τα καλοπιασματα. εμ και εμεις τι να σας κανουμε; σας συγχωρουμε. χαχαααα. η υπομονη ομως φιλε μου εχει και τα ορια της. γιαυτο προσπαθησε να αλλαξεις για να βρεις την ηρεμια σου και εσυ και οι ανθρωποι που σαγαπανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. βρησκεις και τα κανεις μου φαινετε

    θα συμφωνησω με την ευη .... δεν υπαρχει δεν μπορω.. δεν θελω υπαρχει .... και για να αλλαξουν πραγματα στον εαυτο μας .... απλα ειναι δυσκολα και θελουν κοπο... οποτε βολευομαστε :))

    @εφη ...... ανασφαλειες μεγαλες αυτοι οι αντρες ρε γμτ :))

    καλο απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν υπάρχει πιο μεγάλο ελλάτωμα για μένα απο τη γκρίνια..παθαίνω στη κυριολεξία όταν έχω δίπλα μου ένα γκρινιάρη άνθρωπο , συνήθως απαισιόδοξο , συνήθως αδικημένο απο τη ζωή , συνήθως άτυχο..όποτε πάω να γκρίνιάξω πατώ στον εαυτό μου μια κατσάδα και σταματώ αμέσως.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το θέμα είναι ότι εξωτερικεύεις τα αισθηματα σου....δεν είσαι κότα..η κάτι άλλο...αφού μάλιστα όταν κάνεις λάθος ζητάς συγνώμη τότε τι άλλο....να φοβάσαι τις κρυφές έλλεγε ο σοφός

    νάσαι καλά ρε γκρινιάρη...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Alter ego όλοι μας κάποιες στιγμές νιώθουμε την ανάγκη να γρινιάξουμε(το κάνω κι εγώ συχνά όπως θα έχεις διαπιστώσει).Είναι κι αυτός ένας τρόπος να εκτονωθούμε και υποσυνήδητα θέλουμε κάποιον να μας ακούσει απλά και να μας πει κάτι όμορφο,να μας δώσει δύναμη.Αυτό είναι όλο,να γρινιάζεις κι εμείς είμαστε εδώ τα φιλαράκια σου,πάντα καλοί "ακροατές".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θαναση ποτε δεν θελω να πληγωσω κανεναν

    Λυκε ξερω εγω ποτε μαρσαρω καμμια φορα απλα κολλαει το γκαζι

    Αγνη εγω γκρινιαζω μονο οταν με πιανει τρελλα

    Μπουμπου με ποιον εισαι εσυ; Τι γυναικεια αλληλεγγυη μου λες; χαχαχα

    Ευη ο λυκος κι αν εγερασε κτλ κτλ δεν αλλαζω εγω και σ οποιον αρεσω

    Εφη εισαι σιγουρη οτι μας δεχονται οπως ειμαστε και δεν προσπαθουν να μας αλλαξουν;

    Ελενα οχι δεν θελω να αλλαξω μια χαρα γκρινιαρης ειμαι χαχαχα

    Αχτιδα ολοι μεσα μας εχουμε και εναν γκρινιαρη ασχετα που καποιοι το πνιγουν

    homemade τπτ δεν μπορω να κρατησω μεσα μου και αυτο ειναι το κακο μου οχι η γκρινια μου

    evi νασαι σιγουρη οτι κανεις δεν θελει να μας ακουει και αυτο ειναι το παραπονο μου.

    Καλο ξημερωμα σε ολους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες