Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Το μπρεικ στο κυκλωμα σας, κυριοι

Δεν ξερω αν το ραδιοφωνο σας αρεσει.
Εμενα παντως απο παντα μου αρεσε. Πιτσιρικος ακομη θυμαμαι τον εαυτο μου να κοιμαται με το ραδιο στο αυτι. Μεγαλη αδυναμια. Με ενα παλιο ραδιοφωνο κληρονομια του παππου μου περασα ολοκληρα βραδυα ακουγοντας, την μια τραγουδια την αλλη διαφορες ραδιοφωνικες συνομιλιες μεταξυ ερασιτεχνων των ερτζιανων κυματων.

Καποτε επιτελους καταφερα και εγω να μπω στο ραδιο και να ακουγεται η φωνη μου στα περατα της Ελλαδας. Με αυτοσχεδιους πομπους, συντονισμενους παντα εκτος της μπαντας του ραδιοφωνου καταφερναμε και συνομιλουσαμε με αλλους "πειρατες" απο μερη μακρινα. Αν καμμια φορα μας επιανε το μερακι βαζαμε και κανενα τραγουδακι για να κρατησουμε συντροφια τα φιλαρακια και να αφιερωσουμε , "απο μενα για σενα" , σε κανενα interesting.

Η μαγεια εκεινης της εποχης ακομη βρισκεται μεσα μου, σε μια ακριτσα του μυαλου και της καρδιας μου.

Σημερα

Σημερα στην εποχη του ιντερνετ και της υψηλης τεχνολογιας τα πραγματα ειναι απλουστερα αλλα το μερακι ειναι που μετραει πανω απ ολα .

Και το μερακι του φιλου μας Γιαννη με τις ανεπαναληπτες εκπομπες του μεσα απο την σελιδα του εδω με γυρισε πολυ στα παλια τοτε που ξημερωνομουν με το παλιο ραδιο στο αυτι.

Μεσα απο μια συλλογη 3750 δισκων 45 στροφων ο Γιαννης μας κραταει συντροφια τα βραδυα και μας κανει ταξιδια στο χθες με την μουσικη του.

Οσοι πιστοι λοιπον προσελθετε. Για παραγγελιες και αλλα το μσν του Γιαννη βρισκεται στο μπλοκ του εδω

Θα ηθελα να τον ευχαριστησω αλλα ξερω οτι δεν ειναι ο τυπος του να δεχεται ευχαριστιες, γιατι οτι κανει, το κανει γιατι πρωτα το απολαμβανει ο ιδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες