Σάββατο 23 Μαΐου 2009

Πλατωνικος ερωτας

Αχ βρε Ελενα ολο δυσκολα μου βαζεις. Που να θυμηθω εγω τωρα τετοια; Λιγο η ηλικια, λιγο η αφασια που μας δερνει εμας τους αντρες δεν τα πολυδινουμε την πρεπουσα σημασια αυτα.
Τελος παντων θα κανω παλι μια ανασκαφη στο μυαλο μου αλλα μην τυχον και γελασετε θα σας πνιξω, χαχαχαχα

Πηγαιναμε μαζι στο σχολειο, στην ιδια ταξη μεταξυ μας υπηρχε παντα το ανταγωνιστικο στοιχειο, δεν μπορουσα βλεπεις τοτε να δεχτω οτι ηταν καλυτερη απο εμενα στα μαθηματα και παντα προσπαθουσα να την φτασω τουλαχιστον γιατι για να την ξεπερασω ουτε λογος.

Διαβαζαμε μαζι τα ιδια μικυ μαους αυτη με εμαθε να διαβαζω Μικρο Σεριφη και διαφορα αλλα βιπερ που επεφταν στα χερια της μου τα δανειζε. Παντα οταν την κοιταγα ενας κομπος ανεβαινε στο λαρυγγι μου και η γλωσσα μου δενοταν κομπος, δεν της ειπα ποτε ουτε μια γλυκια κουβεντα μην τυχον και καταλαβει πως ενοιωθα για αυτην ηθελα βλεπεις να φαινομαι τοτε σκληρο αντρακι.

Περασαμε μαζι ενα υπεροχο καλοκαιρι οταν διαβαζοντας για τις εξετασεις, ο δασκαλος μας εκανε μαθηματα τους δυο μας μονο. Τοτε ηταν η τελευταια φορα που ειμασταν τοσο κοντα και τοσο πολυ μαζι.

Περασαμε μαζι και στο γυμνασιο αλλα μετα οι προταιρεοτητες αλλαξαν και για μενα και γι αυτην. Τελικα εφτιαξε δεσμο με ενα παιδι το οποιο αργοτερα εγινε αντρας της. Την βλεπω που και που και χαιρομαι που ειναι καλα και ευτυχισμενη.

Ποτε δεν τολμησα να της πω πως ενοιωσα καποια στιγμη της ζωης μου για κεινη αλλα ειμαι σιγουρος οτι το καταλαβε και η ιδια αυτο.

Α βρε Ελενα που με πηγες.... ναξερες ποσο μακρυα

Αντε τωρα και μια πασα στην Φωτεινη, και σε οποιον αλλον θελει και μπορει

10 σχόλια:

  1. αχαχαχαχαχαχα για αφάσιο άντρα μιας κάποιας ηλικείας μια χαρά τα θυμάσαι!
    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμ για τα δυσκολα σας θελουμε οχι για τα ευκολα:ρρρρρρρ

    ελπιζω να πηρες το μαθημα σου πια και να λες αυτα που αισθανεσε στους ανθρωπους που εχεις κοντα σου :)


    την καλησπερα μου ..... παω στην φωτεινη :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αα...καλαααά...εγώ αυτή που ερωτεύθηκα και μου έρχονταν κόμπος όταν την έβλεπα΄....
    τελικά της τα είπα.....

    και παντρευθήκαμε.....χαχαχα..
    νάσαι καλά...λίγο νερό ρε παιδιά...για τον κόμπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εισυ καλα τ θμαση ειγω που δε θμαμει ντιπ σβυσκαν οταν εφκιασα φουρματ χιχιχιχιγιατι τσακωσα 2 γιους και μια κορ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Λένα έχει ταλέντο να σε πηγαίνει μακρυά.Διαβάζω εδώ τις αναμνήσεις σας και χαμογελώ... είναι όμορφο το ταξίδι στο παρελθόν που και που.Αρκεί να έχεις καλή ξεναγό!Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά είναι, αυτά είναι τα ωραία..... αυτά θυμόμαστε και γελάμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. aseton μετα απο καποια ηλικια το μονο που μενει ειναι οι αναμνησεις

    ε ναι Ελενα απο καιρο το πηρα το μαθημα μου. Εδω και 25 περιπου χρονια.

    Κι εγω παναγιωτη στην δευτερη προσπαθεια τον καταπια τον κομπο

    Θαναση μην μας ξεφευγεις ριχνοντας του στο καλαμπουρι

    Aza μοναδικο ταλεντο εχε. Να δουμε τι θα κανουμε με αυτο της το ταλεντο τελικα

    ΑΝΝΑ και κλαιμε, και κλαιμε...........χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καντε το τουρσι να τρωμε τον χειμωνα:ρρρρρρρρρρ

    ( σας βλεπω που με κοτσομπολευετε)::ρρρρρρρρρρρ

    καλο βραδυ :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είναι και άσχημη ιδέα Λένα.Το χειμώνα το τουρσί είναι ταμάμ!Δεν σε κοτσομπολεύουμε βρε.Σε παινεύουμε.
    Θανάση κάτι θα βρούμε να κάνει για να μην μένει αναξιοποίητο αυτό της το ταλέντο.Που θα πάει...Καλημέρα και καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ αυτοι οι πλατωνικοι ερωτες!
    Οπως εχει πει και ο Γουντι Αλεν...
    "οι πιο δυνατοι ερωτες ειναι αυτοι που μενουν ανεκπληρωτοι"!!
    Να σαι καλα και μενα μου θυμισες κατι καρδιοχτυπια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες