Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

Πεζα ονειρα

Ζησε το ονειρο σου,λεει, και μην ονειρευεσαι την ζωη. χαχαχα

Καλο εεεε???

Να ζησεις το ονειρο σου. Ξεκαρδιστηκα στα γελια οταν το ακουσα!!!!!!

Οχι, δεν ονειρευομαι πια, δεν κανω ονειρα, δεν βλεπω ονειρα.

Την μερα δεν μπορω να ονειρευτω παρα μονο να βρω ενα μερος να παρκαρω το αμαξι μου το βραδυ οταν θα γυρισω σπιτι απο την δουλεια.

Να καταφερω να πληρωσω εγκαιρα τις δοσεις μου και τους λογαριασμους μου. Να ενα αλλο καλο ονειρο.

Να ειμαι σε θεση να μπορω να πινω καμμια μπυριτσα εστω στο μπαλκονι μου και να καπνιζω ενα τσιγαρακι χωρις να με τρωει το τι μου ειπε ο κτηνιατρος μου.
Ναι βρε!!!! Κτηνιατρο εχω. Ετσι που μας εκαναν την ζωη, σαν να ειμαστε ζωα σε κτηνιατρο θα παω

Τα βραδυνα παλι ονειρα, αν τυχει και κλεισω ματι δεν ειναι ονειρα.
Δεν ειναι ονειρο να βουτας στο κενο απο γεφυρες.
Δεν ειναι ονειρο να τρεχεις γιατι σε κυνηγουν χωρις να ξερεις ποιος και γιατι.



Αλλα αν επιμενετε κανω ονειρα οχι ομως για μενα. Το μονο ονειρο μου ειναι να βρουν μια δουλεια τα παιδια μου να μπορεσουν να ζησουν αξιοπρεπως.

Ασε καλυτερα, δεν κανω, ουτε και θελω να κανω ονειρα.

Μου φτανουν οι εφιαλτες της μερας


8 σχόλια:

  1. δυστυχως εφιαλτες την νυχτα εφιαλτες και την ημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα ονειρα ειναι τζαμπα. γιατι να μην κανεις λοιπον; τουλαχιστον αυτα που δεν μπορεις να ζησεις στην πραγματικοτητα, ζηστα στα ονειρα σου. κατι ειναι κι αυτο. ετσι κι αλλιως δεν προκειται να ζησουμε τπτ σταυτη την δυσκολη ζωη. ας τα ονειρευτουμε και ας τα ζησουμε στα ονειρα μας και στην φαντασια μας. καλοοο; εεεε; ολα αυτα μονη μου τα σκεφτηκα. φλασια της ξανθιας. χαχααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τι καταλαβαίνεις που δεν ονειρεύεσαι? Καλύτερα είναι να ζεις μέσα στην πίκρα και τους εφιάλτες της καθημερινότητας μας? Τα όνειρα θεωρώ ότι συντηρούν την ύπαρξή μας και την συγκρατούν από το να μην φουντάρουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βημα πρωτο, δωσε το αυτοκινητο (δεν θα εχεις να σκοτιζεσαι για το παρκαρισμα), βημα δευτερο... θα δουμε.
    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπορεις να τα πουλησεις ολα και να πας να ζησεις στο μπουνταν ( ή οπου αλλου θες) ....
    στο χερι μας ειναι :)
    και μην γελας με την ατακα μου ....... εκεινον το κοκκορα τον κρασατο στον φερω στο κεφαλι:Ρρρρρ

    καλοοοοοο βραδυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θαναση ελπιζω να τους ξεπερασουμε καποτε

    Εφη αν η ξανθια εχει τετοιες φλασιες σκεφτομαι σοβαρα να ακολουθησω την συμβουλη της. Στο φιναλε φιναλε μονο να κερδισω εχω απο αυτο. Αφου δεν θα τα ζησω ας τα ονειρευτω. Χαχαααααααααα


    Αννα εχεις δικιο θα αλλαξω τελικα

    din αν πιασει τα λεφτα του αυριο κιολας το δινω

    Ελενα τα ειπες ολα. Καλα δεν θα τον φαμε τον κοκορα θα τον φερνουμε απο κεφαλι σε κεφαλι;

    Καλο σας βραδυ. Σαε ευχαριστω ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κάνεις όνειρα.όλοι κάνουμε. ακόμη κι αυτή η ανάρτηση ένα όνειρο είναι.μια προσδοκία. να ακουστεί κάπου η φωνή σου.
    ακούστηκε. καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχαριστω πολυ με το ασετον ευχαριστω που με ακουσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες