Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Παμε ΣΤΟΙΧΗΜΑ

"Ολη η Ελλαδα ατελειωτη παραγκα" Ετσι αρχιζει ενα πολυ ωραιο τραγουδι του Νιονιου.

Και παραγκα λεω εγω και ενα απεραντο προποτζιδικο.
Νεοι, γεροι, παιδια, γυναικες ολοι με ενα Δελτιο στο χερι
Αλλος KINO αλλος ΠΡΟΠΟ αλλος παει με το ΣΤΟΙΧΗΜΑ.

Καλα να παθουμε αφου μας αρεσει να τρωμε παραμυθι.

Παει πολυς καιρος που σταματησα να ασχολουμαι με αυτην την κουταμαρα.
Υπνο και αναπαμο δεν ειχα μερα νυχτα, κολλησε το μυαλο μου στην serie b στην μπουντεσλικα και στο τι θα κανει η ΑΕ Νιγριτας της Αγγλιας.
Βρε δεν παει να κανει καμμια δουλεια που θα χανω εγω τον υπνο μου και τα λεφτα μου.

Φυσικα και δεν πιστευω οτι μπορω να αλλαξω την γνωμη κανενος πανω στο θεμα.
Μου φτανει που αλλαξα την δικη μου.

Ασε το αλλο που ακουω συχνα!!!!!!!!!
Αν το μπαλακι σταματουσε και δεν αλλαζε θεση θα επαιρνα τοσα απο το ΚΙΝΟ. Σιγα και μην στα δινανε εσενα αυτοι. Μηπως δεν εχουν δοντια για να τα φανε;
Η το αλλο;
Αν το 5 ηταν πριν το 6 θα αλλαζε η ζωη μου!! Χαχα
Αν αγορι μου ηταν να ειναι το 5 πριν το 6, κατι αλλο πιθανον θα γινοταν πριν και θα αλλαζε την ζωη σου.
Τι;
Ας πω μερικα. Θα ειχε ας πουμε δουλεια να πας να δουλεψεις και δεν θα ησουν ολη μερα στο προποτζιδικο.

Θα ειχε δουλεια στο μαγαζι και δεν θα προλαβαινες να ανοιξεις εφημεριδα για να μαθεις τι θα κανει η ομαδα του ψαροχωριου της Νορβηγιας με την αντιστοιχη των ξυλοκοπων.

Θα ειχες και περισσοτερο μερακι για ζωη περιμενοντας κατι ουσιαστικο και οχι κατι που αναγεται στην σφαιρα της φαντασιας.

Αλλα ας οψεται η ανεχεια μας και η ευπιστια μας και μας βρισκουν μποσικους και μας δουλευουν.

Παμε ΣΤΟΙΧΗΜΑ λοιπον οτι θα συνεχισουμε να μασαμε παραμυθι;

10 σχόλια:

  1. Φίλε Alterego, ξέχασες και μερικούς νικητές! Δεν μιλώ για μεγαλοεπιχειρηματίες που έχουν μαύρο χρήμα να ξεπλύνουν, και αθόρυβα κερδίζουν!
    Μιλώ για τον μεροκαματιάρη που όλο χαρά φωνάζει, κέρδισα 500 ευρώ. Βέβαια έχει ξεχάσει πόσες χιλιάδες έχει χάσει πριν!
    Από την άλλη αν αθροίσουμε τα εκατομμύρια που έχουν μοιραστεί από την ίδρυση του οπαπ, αυτή τη στιγμή χωρίς υπερβολή, 1 στους 2 έλληνες θα έπρεπε να είναι εκατομυριούχος. Έλα ντε που δεν έχω βρει κανέναν! Γιατί άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντι για αλλο σχολιο σου στελνω κατι σχετικο που μου εστειλαν φιλοι. Εχει φοβερη πλακα!...Ουτε που ασχολουμαι με τετοιες ιστοριες και νομιζω συμφωνεις και εσυ ! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=AVrRoukbmAg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πεστα χρυσοστομε και αυτοι οι λιγοι που πηραν τωρα δεν εχουν φραγκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το φωναξα και εγω αυτο Γιαννη. Και να σκεφτεις οτι δεν ημουν απο τους χαμενους αλλα αυτη η ιστορια σε σταματαει την σκεψη σε ενα σημειο. Φτανεις τελικα να ζεις μονο για να παιζεις. Κοιμασαι και το μονο που εχεις στο μυαλο σου ειναι το αυριανο παιχνιδι. Τελικα σταματας να ζεις και το μονο που κανεις ειναι να παιζεις.
    Δυστυχως για μενα οτι και να κανω το κανω με παθος

    Elva ευχαριστω πολυ για το βιντεο. Οντως συμβαινει αυτο. Να δεις κατι γεροντακια να μαθαινουν ξενες λεξεις και να λυνεσαι απο τα γελια

    θαναση εχεις δικιο. Ανεμομαζωμματα διαολοσκορπισματα λεει η παροιμια

    Καλο σας απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αν περιμεναμε απο τα τυχερα παιχνιδια να ζησουμε.... ζητω που καηκαμε. τυχη ειναι η ιδια η ζωη. ευτυχως που τα παθη σου μπορεις και τα ρεγουλαρης[απο το σχολιο σου στον λονερ]. ξερεις οτι καποιος πουλησε το παιδι του για να βρει λεφτα και να παιξει τζοκερ, με την σκεψη οτι θα κερδιζε τα 3000000 ευρω; και τελικα τι πηρε; καταλαβαινεις.... τπτ.
    καλο απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κακά τα ψέματα...μάθαμε όχι όλοι στο εύκολο χρήμα..να καθόμαστε και να τα οικονομάμε...χωρίς κόπο και σκέψη...ξεχάσαμε τα χρηματηστήρια....τα ομόλογα κλπ κλπ..
    θα πώ όχι για όλους αλλά ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται.....δυστυχώς είμαστε λαός του τζόγου....γενικώς.....easy money...
    νάσαι καλά ωραίο θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ολο κουσουρια βγαζεις :Ρρρρρρρ
    αχχαχαχααχαχαχαχχα
    καλα εκανες και το ξεπερασες ..... αρρωστια ειναι ο τζογος :)))

    καλο βραδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Anisixi μονο απο τα χερια μου περιμενω να ζησω Παντα εχω το "γνωθι σ' εαυτον"

    homemade ευτυχως με το χρηματηστηριο την γλυτωσα.Καλο ειναι παντως το easy money.
    Ευχαριστω για τον καλο σου λογο

    Ελενα και που εισαι ακομη. Υπομονη ναχεις να διαβαζεις. Καλη σου μερα. Οκ για την καρεκλα που ζητησες να σου κρατησω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κακά πράγματα ξύπνησες μέσα μου,...Ευτυχώς τελείωσαν όλα...
    Καλά έκανες και το έκανες δημοσιευση ...Το θέμα είναι πολύ πιο σοβαρό απ ότι νομίζουμε ...
    Και αν έχουνε καταστραφεί οικογένειες απο αυτές τις παπαριές!!!

    Καλημέρα@@!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Πετσες Αυτο που λες το εχω δει με τα ματια μου. οχι μονο απο τα τυχερα του ΟΠΑΠ αλλα και με τα καταραμενα φρουτακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες