Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Μερες ΠΑΟΚ

Ειναι ενα κυριακατικο ηλιολουστο απογευμα οταν, νοιωθοντας οτι σαν πατερας και εγω δεν θα ειχα αναμνησεις με τον γιο μου, του προτεινα να παμε στην Τουμπα να παρακολουθησουμε τον αγαπημενο μας ΠΑΟΚ σε ενα παιχνιδι που εδινε με τον Παναθηναικο αν θυμαμαι καλα.
Τηλεφωνησα σε καποιον φιλο και κανονιζοντας να παρει αυτος τα εισητηρια για να μην καθυστερησω, περασα να παρω τον γιο μου απο την δουλεια του, σχολουσε 6.30, και να παμε απο εκει στο γηπεδο.
Φτανοντας λιγο καθυστερημενα στο γηπεδο και κατευθυνομενος προς την θυρα 4 πεφτουμε πανω σε εναν αδιαπεραστο τοιχο απο αντρες, λεμε τωρα, των ΜΑΤ.
Εξηγωντας τον επικεφαλης οτι τα εισητηρια μας περιμενουν μπροστα στην θυρα 4 μαζι με τον φιλο μου, περιμενω να δειξει αν οχι κατανοηση τουλαχιστον ανοχη και να με αφησει να περασω εμενα και το παιδι μου για να παμε να περασουμε το απογευμα μας ησυχα, παρακολουθωντας την αγαπημενη μας ομαδα.

Κι ομως εδω τα αυτονοητα δεν ισχυουν

Εχετε μιλησει ποτε σε ντουβαρι;
Ε σας πληροφορω οτι αν μιλουσα σε ντουβαρι πιο πολυ θα καταλαβαινε, απ οσα καταλαβε ο επικεφαλης των κρανοφορων πραιτωριανων.

Οχι μονο δεν καταλαβαινε αλλα απαξιουσε ακομη και να μου μιλησει.
Ενταξει ρε εξουσια!!!!!!! Δεν σου πουλαω μαγκια!!!!! Δεν με παιρνει!!!!

Οι γενικευσεις δεν μου αρεσουν ετσι και τοτε το μονο που διεκρινα ηταν η βλακεια ενος δικτατορισκου που στο ονομα μιας εξουσιας ψαχνει τροπους να ταλαιπωρει συμπολιτες του

Ειναι ποτε δυνατον βρε αντρακλα με το στρογγυλο κρανος και την τετραγωνη λογικη να παρω το παιδι μου και να παω να κανω ντου στην πορτα;
Δηλαδη με ειδες και μ εκοψες για χουλιγκανο;

Τον ειδα τον αγωνα τελικα αλλα για αλλες αναμνησεις πηγα και αλλες μου εμειναν.

5 σχόλια:

  1. δεν το ξερεις οτι για τα περισοτερα επισοδεια φτεει η αστυνομια γιατι δεν κανει σωστα την δουλεια της λιγο προκαλουν οι φιλαθλοι λιγο αυτοι και φουντωνουν ολοι και αντε μετα να τα μαζεψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα σας!!
    Καλα λεει ο Θανασης...ετυχε να ειμαι σε αγωνα ολα να ειναι ηρεμα και μπροστα απο τα καγκελα να ειναι τα ματ και καποια απο αυτα τα καλο-παιδα να γυριζουν στις κερκιδες και να κανουν χειρονομιες στους φιλαθλους....
    Μεσα σε λιγα λεπτα εγινε το ελα να δεις....

    Τι να λεμε βρε παιδια ολοι τα ξερουμε αλλα αντε να βρουμε το δικιο μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε με αυτό το γήπεδο.... Όλοι μια ζωή τα ίδια και τα ίδια τραβάμε... Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι... κλπ κλπ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΥΦΛΗ ΚΑΙ ΚΟΥΦΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΕΡΑΙΣΕΙΣ
    ΠΕΤΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες