Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

scripta manes( τα γραπτα μενουν)

-Καλημερα....τι κανετε;
-Καλημερα... μια χαρα.... ψαχνουμε θεμα για αναρτηση χαχαχαχαχα
-Ρε συ!!!! Τι ευχαριστα προβληματα εχεις;

Η στιχομυθια που παρεθεσα ειναι περα για περα αληθινη.

Ειμαι στο μαγαζι και περιμενοντας πελατεια για δουλεια ηρθε ενας φιλος πελατης και με ρωτησε τι κανω.

Τι να πω;
Μπηκε στο μαγαζι μου για να τσιμπησει κατι και να χαλαρωσει, δεν ηρθε εδω να ακουσει τα δικα μου προβληματα ουτε για τα υπολοιπα των δανειων μου, ουτε και για τα κεσατια τα δικα μου. Του φτανουν τα δικα του.

Ετσι και εσας που ερχεστε εδω στο δικτυακο μου σπιτι δεν θελω να σας κουραζω με τα δικα μου ζορια η με τις δικες μου ανασφαλειες.
Το θελω να μην σας κουραζω αλλα δεν ξερω αν το καταφερνω παντα.

Υπαρχουν πολλοι τροποι εκφρασης και επικοινωνιας και τις περισσοτερες φορες ειναι αδυνατον να κρυψεις, εγω τουλαχιστον δεν μπορω, αυτο που εχεις μεσα σου. Ολο και καποια χαραμαδα υπαρχει στο τειχος της ψυχης, για να βγει προς τα εξω να ξεχυλισει η χαρα μας, η σκασιλα μας, ο καημος μας, και ολα τα υπολοιπα συναισθηματα που εχουμε μεσα μας καλα η ασχημα.

Τελευταια, μια και χωρις μουσικη δεν μπορω να ζησω, παρακολουθω και blogs που κανουν αναρτησεις με μουσικα τραγουδια απο το youtube, αλλωστε και εγω διαθετω ενα τετοιο, ακομη και εκει φαινεται καθαρα αυτο που ξεχυλιζει μεσα απο την ψυχη αυτου που κανει την αναρτηση.
Φυσικα και δεν μου πεφτει λογος για το τι κανει ο καθενας στο δικτυακο του σπιτι αλλα ομως καλο θα ηταν να συνοδευεται η αναρτηση και απο ενα μικρο εστω κειμενακι.

Προσωπικα παροτι μου αρεσει η μουσικη και συνηθως καταλαβαινω τι θελει να πει ενα τραγουδι , η δικη μου ψυχη οταν θελει να ανοιξει την χαραμαδα της το κανει με γραπτο λογο.
Δεν λεω οτι δεν ξερω να επικοινωνω αμμεσα αλλα με τον γραπτο λογο βρισκουν καλυτερα τον δρομο προς τα εξω διαφορα συναισθηματα ειτε χαρας ειτε λυπης ειτε οτιδηποτε αλλο.

Τελειωνοντας αυτη την ανουσια αναρτηση θελω να πω κατι απευθυνομενος στους φιλους μουσικοφιλους σαν εμενα

Μιληστε μας κιολας βρε παιδια γραψτε μας κατι.

Μην ξεχνατε αλλωστε οτι:

scripta manes ( τα γραπτα μενουν)



6 σχόλια:

  1. Λεγε εσυ να ξαλαφρωνεις και αντεχουμε εμεις χωρανε πολλα μεσσα στο σκληρο δισκο αλωστε για αυτο ειναι οι φιλοι. αλλα σε αυτην την αναρτηση θα περιμενα να βαλεις και ενα τραγουδι της αρεσκεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο τωρα πολυ καλυτερα αυτο εχω και γω στο τηλεφωνο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειστε κλεφτες και οι δυο. μα αφου ξερετε οτι αυτο ειναι το δικο μου τραγουδι. χαχααα. οσο για τα κειμενακια που λες να γραφουμε στα μπλοκ των τραγουδιων και εγω δεν το κανω.
    και επειδη τα γραπτα μενουν, ισως να μην θελουμε να γραψουμε κατι, για να μην μεινει. που ξερεις μπορει να μετανοιωσουμε αργοτερα γιαυτο που γραψαμε. οποτε δεν θα μπορουμε να διορθωσουμε τπτ, γιατι θα εχει υπαρχει γραμμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μερικοι ανθρωποι δεν ξερουν ή δεν εχουν μαθει να εκφραζοντε .... και διαλεγουν τα τραγουδια για να πουν αυτο που νιωθουν..
    μπορει να φοβουντε κιολας οπως λεει η εφη ...
    δεν ειναι ο καθενας ετοιμος να ,,εκτεθει,, ...

    οσο για τον γραπτο λογο .... μερικες αν οχι ολες τις φορες .... δινει ψυχη .... βλεπεις λιγο πιο βαθια .....

    πιστευω επισης οτι βοηθαει και στο να γινουμε καλυτεροι στον προφορικο λογο .... οχι της καθημερινοτητας..... αλλα της ψυχης μας :))

    καλο βραδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σου πω την αλήθεια, αν δεν πούμε και την γκρίνια, την ανασφάλεια, τα προβλήματά μας και γενικά την κατάσταση που βρισκόμαστε όποια και αν είναι αυτή, δεν είμαστε αληθινοί... Και αληθινοί πρέπει να είμαστε γιατί δικό μας είναι το blog ότι θέλουμε κάνουμε.... Και σε όποιον αρέσει,όποιος κουράζεται ας πάει για ποτάκι....
    Γενικότερα υπάρχουν κάποια κομμάτια που μιλάνε μόνα τους, οπότε τα σχόλια είναι περιττά.... Άσε τη μουσική να μιλήσει αντί για σένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θαναση ποσα giga ειναι ο σκληρος σου; χαχαχαχα

    Εφη κλεφτες ξεκλεφτες μας αρεσει και μας.χαχαχα

    Ελενα οποιος δεν εχει το θαρρος να βγαλει προς τα εξω την ψυχη του εγω λεω οτι ειναι η ανασφαλης η ψευτικος.

    Αννα σιγουρα ειναι και αυτο που λες αλλα η μουσικη μιλαει μονο σε ορισμενες στιγμες οπως επισης και η σιωπη για ολες τις αλλες υπαρχει ο λογος

    Ευχαριστω για τα σχολια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες