Τρίτη 5 Μαΐου 2009

Σχετικα με τα μπλοκ

Διαβαζω και παρακολουθω πολλα μπλοκς καθημερινα.

Οπως μπορειτε να καταλαβετε, και οπως ειναι πολυ φυσικο αποκλειεται με ολα αυτα που διαβαζω να συμφωνω αλλα εξακολουθω και να τα παρακολουθω και να τα διαβαζω αν δεν ειναι εξαντλητικα μεγαλες οι αναρτησεις των φιλων. Καμμια φορα ομως και μεγαλες να ειναι, αν ειναι καλογραμμενη η αναρτηση παλι την διαβαζω.

Τωρα γιατι τα λεω ολα αυτα;
Βλεπω σε πολλα μπλοκ καποιους φιλους που κανουν σχολιο ασχετο με το θεμα της αναρτησης που σημαινει οτι απλα ψαχνουν σχολια για το μπλοκ τους η αναγνωστες.
Επισης καποιοι φιλοι που τους ειχα για αναγνωστες επειδη ισως τους δυσαρεστησα με καποιες ιδεες μου φυγανε και δεν με παρακολουθουν. Δικαιωμα τους αλλα δεν γινεται συνεχεια και με ολους να συμφωνεις για να κερδιζεις αναγνωστες.

Πιστευω οτι εδω ειμαστε μια κοινωνια που συζηταμε και οχι μια κοινωνια που καθεται καρφωμενη μπροστα στην τηλεοραση ακουγοντας τον Τραγκα να μαλωνει με τον Κακαουνακη.
Πιστευω επισης στην ανταλαγη αποψεων, οι οποιες δεν ειναι απαραιτητο να ειναι και ταυτοσημες.
Ειδα τελευταια καποιους απο τους αναγνωστες μου να απομακρυνονται απο το μπλοκ μου φοβουμενοι ισως μην χαλασουν το ιματζ τους.
Φοβαμαι, οτι δεν θα τους κανω το χατηρι να τους χαιδευω τα αυτια αλλαζοντας το περιεχομενο των αναρτησεων μου.
Δεν μπορω να γραφω αλλα απο τα πιστευω μου για να κερδιζω αναγνωστες και σχολια, οσο κι αν το θελω πολυ αυτο.

Δεχομαι παντα τους αλλους μαζι με τις ιδεες τους, οποιες κι αν ειναι αυτες και θα ηθελα και οι αλλοι ετσι να με δεχονται.

22 σχόλια:

  1. Καλή μου στα μπλοκ δεν μπαίνουμε για να δείξουμε μια λανθασμένη εικόνα του εαυτού μας απλά και μόνο για να μας κάνουν σχόλια και να γίνουμε αγαπητοί.Θα σου πω λίγο απλωικά πως το βλέπω εγώ:..είναι σα να ανοίγω το καθιστικό μου σε φίλους , κάνω ένα καφεδάκι , μιλάμε, κάνουμε το κους κους μας, φιλονικούμε και λιγάκι σε μερικά πράγματα, βλέπουμε οτι έχουμε και κάποια κοινά..αισθανόμαστε όμορφα, λυπώμαστε, γελάμε, κερνάμε τα γλυκά μας, λέμε τη στεναχώρια μας ή ξεφωνίζουμε τη χαρά μας..έτσι απλά...είμαστε ο εαυτός μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εσυ γραφε για οτι σου κανει κεφι. οποιος θελεις τα διαβαζει. οποιος θελει, σχολιαζει. ειναι γουστο του καθενα αυτο. αλλωστε γιαυτο κανουμε μπλοκ. για να γραφουμε οτι μας κανει κεφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AlterEgo...
    Το ιστολόγιό μας είναι κάτι δικό μας...το δικό μας σπιτικό...Αν δεν τους αρέσει να μην ξανάρθουν...Δεν υποχρεώσαμε κανέναν....
    Και μη δίνεις σημασία..
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aν συνφωνούσαμε σε όλα δεν θα ήταν πολύ βαρετή η ρουφιάνα η ζωή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω να προσθέσω κατι ιδιαίτερο καθώς συμφωνώ και με το post αλλά και με τα σχόλια που έγιναν... Απλά να πώ ότι είναι όντως εκνευριστικό να υπάρχει άσχετο σχόλιο σε μια ανάρτηση. Και συνύθως (αν όχι πάντα) δεν θα είναι σχόλιο αλλά απλά ένα link...

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φίλε μου εσύ γράψε για τον εαυτό σου και όποιος θέλει ασ το διαβάσει.εδώ γράφουμε αυτό που νιώθουμε και όχι για να πάρουμε βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχεις δικιο!Το να εχει κανεις μπλογκ δεν θα πρεπει να εχει να κανει με την επισκεψιμοτητα,ασχετα αν μερικοι γραφουν θεματα τα οποια ξερουν οτι θα αρεσουν στη πλειοψηφια! Σημερα κατα συμπτωση ξεκινησα το δικο μου!Μη το παρεις ομως για...διαφημιση!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αλλοι γραφουν για να γινουν διασημοι .. αλλοι επειδη το γουσταρουν για τον εαυτο τους και κατ επεκταση για να γινει κουβεντα και ανταλλαγη αποψεων ........
    εσυ ανοικεις στους δευτερους......
    οποτε .... ασε τους αλλους να κανουν αυτο που θελουν .... τοσο τους κοβει τοσο κανουν :)))

    καλο απογευμα :)

    emena moy tin dinei ayth i epibebeosi poy bazete sta sxolia kai prepei na allazw grammatoseira .... ante !!!! to eida kai to thimithika:pppppppppppppppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Axtida ακριβως αυτο, Αλλα καποιοι λιγοι ομως δεν βλεπουν τα πραγματα ετσι. Δεν ξερω κι εγω τι ειναι αυτο που θελουν

    Εφη φυσικα και κανω το κεφι μου. Αλλα με τροπο που δεν προσβαλει και δεν θιγει

    Ελενα κανεναν δεν μπορουμε να κανουμε να μας αγαπησει με το ζορι. Με συγκλονησε παντως η αναρτηση σου για τον χαμο της φιλης σου.Νασαι καλα και να την θυμασαι.

    paokland αυτην την βαρεμαρα θελω να σπασω. Και τα μυαλα στα καγκελα χαχα

    anticap πραγματι ειναι εκνευριστικα αυτα τα σχολια. Αν δεν εχεις να πεις τπτ καλυτερα μην πεις τπτ και οχι να αρχισεις τα "πολυ ωραιο" και "πολυ ομορφο"

    Θαναση το πολυ πολυ να παρουμε καμμια μουντζα για βραβειο αλλα ειπαμε εμας μας αρεσει να τα λεμε

    Elva σου υποσχομαι θα περασω και απο σενα Παντως μια και ειναι καινουριο το δικο σου σου ευχομαι να βρεις καλους φιλους μεσα απο αυτο

    Ελενα δεν θα μπορουσα να ανηκω αλλου. Αλλωστε μου αρεσει πολυ η κουβεντα. Ειδικα με παρεουλες σε μικρα κουτουκακια οπως παλια
    Σορρυ για την λεκτικη επαληθευση αλλα ουτε που καταλαβα πως μπηκε. Τωρα το ρυθμισα ελπιζω να μην εχουμε παλι τετοια προβληματα

    Καλο σας απογευμα. Χαρηκα πολυ που καταθεσατε την αποψη σας εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ φίλε Alterego που μου έλυσες τα χέρια, ή μάλλον το στόμα! Το βασάνιζα πολύ καιρό αυτό το θέμα στο μυαλό μου και όλο έλεγα μην γράψω, δεν πειράζει κτλ.
    Αλλά μιας και το έπιασες, θα τα πω ένα χεράκι. Επείδη είναι αυθόρμητα λόγια και ίσως μερικοί έχουν ευαίσθητα αυτάκια και τους πειράξουν αυτά τα λόγια, περισσότερο από το καθημερινό σεξ που προσφέρουν οι πολιτικές ηγεσίες, αν καμιά λέξη θεωρηθεί κακή, σβύσ' τη και βάλε τελίτσες ή μπιπ.
    Όσοι μιλάνε κυριλέ, μη συνεχίσουν το διάβασμα και πάθουν τίποτα και ιδρώσει κανά αυτάκι.
    Λοιπόν.
    1ον. Ανέκαθεν έβλεπα γενικά τα blogs, σαν χώρο δημοσιοποίησης των σκέψεων των απανταχού ανθρώπων.
    2ον. Το να ψάχνω αναγνώστες και να καίγομαι αν είναι ένας, κανένας ή χίλιοι, δεν είναι του στυλ μου.
    3ον. Σε μένα απλά αναφέρω τις σκέψεις μου, τα συναισθήματά μου, αποδείξεις έστω ότι κάτι το είπα και υπάρχει εκεί από τότε.
    4ον. Δεν μου αρέσει να χαϊδεύω αυτάκια και να γλέιφω γενικά. Αυτό το κάνω μόνο όταν κάνω έρωτα, όχι όταν μιλώ σε όλους. Για αυτό και η απλή γλώσσα μου σε συνδιασμό με αργκό.
    5ον. Κατ' επέκτασην του τετάρτου, υπάρχουν πολλά μουνόδουλα όντα και το αντίθετο, που αν δουν κάτι αξιόλογο, περιμένουν ότι ντε και καλά, αν γράψουμε σε μια γυναίκα, πρέπει να την γαμήσουμε κιόλας. Κατουράτε ρε παιδιά και λίγο.
    6ον. Επίσης, οι άνωθεν αναφερόμενοι λιγούρηδες ή ψαράδες έστω για τα δικά τους blogs, δείχνουν τόσο ενδιαφέρον για αναρτήσεις, όσο και το σχόλιό τους, που είναι του στυλ: "Καλησπέρα τάδε, ωραία ανάρτηση. Σε φιλώ". Κόψε ρε μεγάλε. Με τόσα φιλιά, στο τέλος θα ερεθιστούμε κιόλας. Την ανάρτηση την διάβασες; Ή ήρθες να μας πεις ότι και ο Ιούδας φιλούσε υπέροχα;
    7ον. Προσωπικά, για να σχολιάσω κάτι, σημαίνει ότι θα έχω να εκφέρω μία άποψη επί του θέματος. Αν δεν έχω, απλά δεν γράφω.
    8ον. Μερικά blogs είναι τόσο, μα τόοοοοοοσο δημοκρατικά, που δεν δέχονται καν άλλη άποψη. Μα τότε αγαπητοί συγγραφείς κρατήστε το θέμα για τον εαυτό σας. Μην το δημοσιοποιείτε. Από τη στιγμή που κάτι προσφέρεται στο κοινό, αυτομάτως προσδίδει το δικαίωμα για κρίση.
    9ον. Αυτοσκοπός είναι κάποιος να είναι ο εαυτός του. Δεν γίνεται τη μία να είναι κόπρος, με βολές δεξιά και αριστερά, και την επομένη ο γούτσου-γούτσου της παρέας, που ζητάει την "στήριξη" των λοιπών.
    10ον. Φίλε Alterego, γράφε ό,τι θέλεις. Μην νοιάζεσαι για το πόσοι και αν απαντούν. Σημασία έχει να το βγάλεις από μέσα σου, έστω κι αν δεν απαντήσει κανείς.

    Και ένα συμπέρασμα! Αν θες κάνε ένα πείραμα. Φτιάξε ένα νέο blog, ένα προφίλ που θα φαίνεσαι κοριτσάκι 25 χρονών. Σαν πρώτη ανάρτηση, γράψε κάτι που δεν επιδέχεται μεγάλης συζήτησης. Κάτι ρομαντικό και σύντομο. Και μετά κοίτα να δεις πως μερικά λιγούρια θα εμφανιστούν σαν μέλισσες σε χρόνο dt, για το κλασσικό "Ωραία ανάρτηση" κτλ.
    Συγγνώμη για την ένταση, αλλά σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να τα βγάλω από μέσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα! Πολύ καλά κάνεις που γράφεις αυτά που θες και δεν σε απασχολεί ποιους θα ενοχλήσεις! Συνέχισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΩΡΓΟ..ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ..
    ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ..
    ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ...

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ..

    ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΑΡΑΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ..
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σκρουτζακο δεν εχει σημασια το αν διαφωνουμε. Για μενα περισσοτερη σημασια εχει το αν μπορουμε να συζητουμε και αν γινεται κατι να βγαλουμε απ αυτην την κουβεντα, αν δεν βγαλουμε παλι ολα καλα. Αρκει που τα ειπαμε.

    Γιαννη καποιος επρεπε να κανει την αρχη για μια τετοια κουβεντα αλλα και η συνεχεια της θελω να πω οτι δεν με απογοητευσε.

    Μιχαλη καλησπερα. Σ ευχαριστω για την βιβλιοπροταση σου.

    Φωτεινη πρωτα απ ολα η δουλεια. Μην ανησυχεις εμεις εδω ειμαστε και οταν εχεις χρονο ριχνεις και μια απο τις καταπληκτικες σου αναρτησεις σου

    Καλο σας βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Alterego καλημέρα. Έχεις απόλυτο δίκιο και για μένα κάποιος έπρεπε να το θίξει αυτό το θέμα.Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι αρκετό καιρό σε αυτή την κοινωνία αλλά έχω ακούσει δυστηχώς από πολλούς παράπονα για το συγκεκριμένο θέμα.Για μένα σημασία δεν έχει ποιος και πόσοι σε παρακαλοθούν.Δεν γράφεις για να μετράς τους αναγνώστες και ολοένα να τους αυξάνεις συμφωνόντας μαζί τους.Γράφεις για να καταθέσεις, να μιλησεις, να διαφωνήσεις, να ξεσπάσεις.Γράφεις μόνο για σένα από εσένα και ποσός σε ενδιαφέρει αν θα συμφωνήσουν ή αν θα τσαντιστούν.Και στο κάτω κάτω αν τσαντίζονται πες τους να πιούνε ξύδι!Όχι θα κάτσεις να σκάσεις!Εδώ δεν γλύφουμε αυτιά όπως είπε και o loner, λέμε αλήθειες.Καλημέρα και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Alterego, καλημέρα κι από μένα!

    Τα άσχετα σχόλια και μένα δεν μου πολυαρέσουν, όμως συμβαίνει και αυτό.

    Κατά τ' άλλα, τα Blogs είναι τόσο ποίκιλλα και αυτοί/ες που γράφουν ή διαβάζουν έχουν τόσο διαφορετικά κίνητρα, που είναι φυσικό να υπάρχουν διάφορες διαδικτυακές συμπεριφορές. Πχ. υπάρχουν άνεργοι ή καταπιεσμένοι δημοσιογράφοι που βλέπουν τα blogs ως χώρο επαγγελματικής εκτόνωσης και αναγνώρισης. Άλλοι/ες, ως χώρο μοιράσματος προσωπικών αισθημάτων, κάτι σαν ψυχοθεραπεία. Άλλοι/ες, ως χώρο προσωπικών γνωριμιών. Άλλοι/ες που ζούνε στο εξωτερικό, ως χώρο να μιλήσουν, να γράψουν και να έχουν επαφή με την Ελλάδα.Άλλοι/ες ως χώρο να πούνε μια γνώμη γιατί αλλιώς θα τους/τις πνίξει. (Σκέψου ότι εμείς ανοίξαμε το blog στην αρχή για να επικοινωνούμε μια ομάδα συμφοιτητριών σε ένα συγκεκριμένο μεταπτυχιακό στην εκπόνηση των διπλωματικών εργασιών. Ούτε είχαμε φανταστεί ότι υπάρχει η πιθανότητα κάποιοι/ες να βρούνε και να διαβάζουν τις αναρτήσεις μας! Ο ενθουσιασμός μας ήταν τεράστιος, σαν να είχαμε ανακαλύψει την Αμερική!)
    Όλα καλά και άγια κατά τη γνώμη μου.

    Τώρα, αν κάποιοι/ες ενοχλούνται με σχόλια ή αναρτήσεις θα πρέπει να μην ξεχνάνε ότι το διαδίκτυο αυτή τη στιγμή αποτελεί την πιο δημοκρατική έκφραση τούτης της κοινωνίας. Η συμμετοχή τους στη διαδικτυακή κοινότητα θα τους/τις βοηθήσει να αντέχουν τη διαφορετική γνώμη καθώς είναι ανεξέλεγκτη στο διαδίκτυο και να συνειδητοποιήσουν τι θα μπορούσε να είναι η δημοκρατία!

    Εσύ συνέχισε να γράφεις τα κείμενα σου και από κει και πέρα... σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δε θα μπορέσουμε!

    Την καλημέρα μου και περιμένουμε την επόμενη ανάρτησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λετα εγω απλα εκανα την αρχη, και ηθελα πολυ να ακουσω και τις δικες σας γνωμες επι του θεματος.

    Αγνη εδω και ενα χρονο που ασχολουμαι με το ιντερνετ η κυρια ενασχοληση μου ειναι με τα μπλοκ.
    Αργησα να μπω ομως στο κολπο με τους αναγνωστες λογω αγνοιας και ετσι καποια ωρα δυσκολη με ενα κλικ εσβησα το παλιο μου μπλοκ.
    Τελικα και αφου εκανα αλλο απεκτησα και καποιους αναγνωστες και πιστεψε με αξιζει καμμια φορα να εκτιθεσαι.
    Με την ανταλλαγη αποψεων και με την καθημερινη τριβη εδω καταλαβα οτιο ο κοσμος δεν περιστρεφεται γυρω μου.
    Μενω εδω επειδη ειστε και εσεις εδω σας ακουω και με ακουτε, σας μιλω και μου μιλατε.
    απ αυτην την αποψη και μονο να το δεις ειναι καλο να ειμαι εδω και χαιρομαι οταν σας βρισκω και εσας

    Καλη σας μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα και από μένα. Δεν ξέρω αν τελικά έχει νόημα αυτή η συζήτηση, για έναν απλό λόγο. Εδώ όσοι γράφουμε ότι και να γράφουμε θέλω να πιστεύω ότι βγαίνει από την ψυχή μας. Με όλες τις μεταπτώσεις, τις χαρές, τη γκρίνια και τη βλακεία που μας διακρίνει. Και αφού είναι κάτι δικό μας και αποφασίσαμε να το βγάλουμε προς τα έξω, δεν θα πρέπει να μας νοιάζει ποιος λέει τι και αν συμφωνεί ή όχι. Μιλώντας με κάποιους από τα Blog κατάλαβα ότι ακόμα και αυτό το ωραία ανάρτηση, μπορεί για κάποιους να σημαίνει ότι ξέρεις.... είμαι εδώ και απλά δεν έχω τι να πω... Δεν είναι απαραίτητο ότι κυνηγάνε ότι να ναι... Μπορεί να είμαι και λάθος... Στην τελική, από αυτούς που σου γράφουν και σε αυτούς που γράφεις επιλέγεις με ποιους θα πεις και μια κουβέντα παραπάνω.... Πολλά είπα πάλι με έχει πιάσει...Ίσως και χωρίς νόημα.

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μπουμπου μην ανησυχεις και η καλημερα εχει την αξια της. Καποτε την ειπα σε καποιον και εγω συνοδευομενη απο χρονια πολλα και μετα οταν διαβασε ο κυριος μια αναρτηση μου και διαφωνησε εφυγε απο αναγνωστης. Δεν πειραζει εγω θα μετρησω εναν αναγνωστη λιγοτερο και αυτος εναν ψηφοφορο λιγοτερο καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μάλιστα. Τώρα εγώ τι να πω. Πάνω απο 20 λεπτά διαβάζω κείμενο και σχόλια.
    Θα πω πως οι απόψεις όλων ανεξαιρέτως, και έχουν βάση, και είναι σωστά τοποθετημένες. Άσχετα αν κάποιοι μισοδιαφωνούν, άλλοι απλά συμφωνούν, κι άλλοι πάλι "εγκρίνουν και επαυξάνουν".

    Όπως θα διάβασες και στην δική μου ανάρτηση, συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου, οπότε να μην επαναλαμβάνομαι. Οι φίλες και φίλοι μας, σε συνδυασμό με την άποψή σου, τα είπαν όλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και να πω και κάτι για το θέμα αναγνώστες, επέτρεψέ μου να καταχραστώ τον χώρο σου..

    Κάποιοι τρομερά μίζεροι. Τους συνάντησες ήδη, το πιστεύω, όπως τους συνάντησα κι εγώ στο διάβα μου, και συνεχίζω -και θα συνεχίζω- να τους συναντάω ακόμη. Ευτυχώς τελευταία έχουν αραιώσει αισθητά.

    Τι κάνουν αυτά τα χαζοπούλια; Να σου πω τι κάνουν.

    Εάν δουν κάποιο blog να έχει πολλούς αναγνώστες, θα σκάσουν. Θα κάνουν τα πάντα για να μην τύχει και προσθέσουν ακόμη έναν αναγνώστη, δηλαδή τον εαυτό τους.
    Πολύ Ελληνικό θα έλεγα..

    Φίλε μου, πίστεψέ με. Αυτοί που εκτιμάν εσένα και αυτό που είσαι κι αυτό που κάνεις, θα σε δεχτούν όπως είσαι.
    Και όσοι κι αν διαγραφούν, άλλοι, κι άλλοι τόσοι θα συμπληρώσουν τα κενά.
    Ξέρω τι σου λέω, πίστεψέ με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες