Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Η κυβερνηση μου

Eιπα να μην συμμετασχω στον καταρτισμο καμμιας κυβερνησης αλλα μετα και την προσκληση του αγαπητου φιλου σκρουτζακου θα το κανω. Μην το δωσετε ομως σημασια γιατι ολα τα υπουργεια που θα μοιρασω ειναι ανευ χαρτοφυλακιου. Και φυσικα ανεξοδα μοιρασμενα

Αρχιζω λοιπον την διανομη.

Υπουργειο Δικαιοσυνης: θανασης μακεδονας. Οχι δεν τον εβαλα στο Μακεδονιας Θρακης επειδη πιστευω οτι εμας τους Μακεδονες μας αρμοζει καλυτερη τυχη απο ενα πεθαμενο υπουργειο. Οποτε αυτοματα κιολας το καταργω. Πρωθυπουργος ειμαι και οτι θελω κανω. Εδω ο αλλος εκλεισε την βουλη εν μια νυκτι.

Υπουργειο πολλιτιστικων και εικαστικων δραστηριοτητων: Φωτεινη. Με εξτρα αρμοδιοτητες στην διοργανωση εκθεσεων ζωγραφικης. Με αυξημενες αρμοδιοτητες και τρεξιματα για να μην της μενει και πολυ ελευθερος χρονος.

Υπουργειο Επικρατειας και μεταφορας προσωπικου: Εφη. Με ειδικη αποστολη να κρατα σταθερα το τιμονι. Να μην πινει οταν μας παει καπου και ετσι εμεις να εχουμε την ανεση να γουργουλιαζουμε απεριοριστα.

Υπουργειο ταξιδιων και τουρισμου: Ελενα γνωστη ως κορινοσκυλο. Επιτετραμμενη στις χωρες που θα παει και θα μας ξεναγει.

Υπουργειο αστα να πανε: Το κραταω εγω οπως ο Καραμανλης στην αρχη, του πολλιτισμου. Με την διαφορα οτι εκεινος τα εκανε σκατα γενικα και οχι μονο στον πολλιτισμο.

Υπουργειο αυτοπεποιθησης: Αννα πρωην μπουμπου. Για να μην μασαμε τιποτε.

Υπουργειο δημοσιων σχεσεων: Σκρουτζακος δικαιωματικα αφου καταφερε να τον συμπαθησω μεχρι και εγω κατι μπορει να κανει και για το καλο του συνολου.

Υπουργειο επικοινωνιας και ραδιοφωνικων εκπομπων: Ο Γιανης ο ψηλος απο την Πατρα. Οπως λεμε τα παιδια απο την Πατρα, αλλα σε πολυ καλυτερη εκδοση.

Υπουργειο "τα χωνει": Ο Παναγιωτης ο homemade. Ετσι για να τα χωνει αφοβα και με το νομο.

Υπουργειο Αιγαιου: Κανεις. Αλλωστε ετσι οπως παμε μπορει σε λιγο ουτε Αιγαιο να εχουμε. Γιατι να εχουμε υπουργειο

;Υπουργειο Δημοσιας ταξης: Θα τοποθετησω τον γιο μου. Επιτελους να βρεθει καποιος να δωσει αδεια στα παιδια των ΜΑΤ επ αοριστου χρονου.

Δεν θα βαλλω αλλους υπουργους. Ειμαι υπερ ενος ολιγομελους κυβερνητικου σχηματος οπως οι προκατοχοι μου στο τιμονι της χωρας.

7 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΞΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΩΣΩ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωωωωωωωωωωωωωωωωωω ευχαριστωωωω το καλυτερο μου :)))))))

    καληνυχτα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το Milch προκάλεσε το θάνατο εξήντα κουνουπιών
    πρέπει να το σέβονται και να του βάζουν βυσινή κραγιών!

    Ή γύρο απ' όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ..... ευχαριστώωωωωωωωωω

    Και ξεκινάω με το ραβδάκι μου να σκορπάω θετική ενέργειαααααααααααααααα

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κύριε πρόεδρα...σας ευχαριστώ σλουρπππςςςς
    καλο σας μήνα σλουρπςςςς
    νάστε καλά αρχηγέ μας...σλουρπςςςς....
    είστε ο πατέρας μας...σλουρπςςςς
    είστε ο μεγάλος...σλουρπςςςςς....χαχαχα
    νάσαι καλά θανάση.....καλό σου μήνα....
    πάντως την έχεις λίγακι την δόξα σου...χαχαχα..
    το korinoskilo.....θα μας στείλει....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε πρόεδρε, ευχαριστώ δια την τιμή, να εμπιστευτείτε στο πρόσωπό μου, το υπουργείο επικοινωνίας και ραδιοφωνικών εκπομπών.
    Οφείλω να ομολογήσω όμως, ότι αδυνατώ να το αναλάβω. Οι λόγοι είναι ότι: α. δεν τα καταφέρνω στο να παίρνω μίζες, όπως οι προκάτοχοί μου, μέσω του οτε και της siemens, και β. είμαι ικανός να κάνω πορεία διαμαρτυρίας μόνος μου, εναντίον μου!!!
    Τέλος, θα ήθελα μόνο να μου επιτραπεί, να τιμωρήσω παραδειγματικά τον Βουλγαράκη, επειδή σαν υπουργός πολιτισμού (ο απολίτιστος), έβαλε την υπογραφή του να κατεδαφιστεί το μεγαλύτερο μέρος των εγκαταστάσεων της Columbia στην Ριζούπολη. Με αυτόν τον τρόπο, οι επερχόμενες γενιές, δεν θα μάθουν ποτέ, που γράφτηκε η μουσική ιστορία της Ελλάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητοι συνεργατες σας ευχαριστω για την αποδοχη της αιτησης μου για αναληψη υπουργικων καθηκοντων
    Γιαννη καλα εκανες και το εθιξες αυτο το θεμα με την κολουμπια. Θυμαμαι τοτε τι φασαριες και τι αντιδρασεις υπηρξαν απο τους καλλιτεχνες για την σωτηρια αυτου του ιστορικου κτηριου, δυστυχως χωρις αποτελεσμα. Καλα εκανες και μας το θυμισες για να μην ξεχναμε τις μαλακιες που εκαναν καποιοι "αδιαφθοροι" εθνοσωτηρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες